Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Poehee schreef:Ik zit er over te denken om een aesculap econome equipe te kopen, kan ik daar ook een heel paard mee scheren? Of is het meer voor het afwerken? Welk apparaat gebruiken jullie zoal?
Kuiken schreef:Ik heb de Aesculap Econom Plus, ben er heel erg tevreden over. Ik laat nu de messen slijpen, na 5 paarden helemaal geschoren te hebben en heel wat opgeschoren beentjes
Ik ben nu alleen opzoek naar een fijne tondeuse om het hoofd netjes af te werken. Tips?
Kuiken schreef:Daar zat ik ook al naar te kijken inderdaad, maar die is wel heel aardig aan de prijs
_maaike_D schreef:ik heb nu 4 x een paard geschoren met (dezelfde) Liscop 3000.
1 jaar oud, na 15 min. gloeiend heet. (2x duim gebrand)
duurt heeeel lang voor ie weer afkoelt.
laatste keer kreeg ik bij het aanraken van het snoer (5 cm. achter het apparaat) een stevige stroomstoot! een heel stevige zelfs. dat apparaat gebruik ik niet meer
Marcella schreef:Td_kommer kan ik ook via jou een reserve setje messen kopen of moet ik daar ergens anders voor zijn.
Marcella schreef:Jammer. Maar weet je adressen waar ik eventueel messen voor de Heiniger Progress kan kopen. Omgeving Alblasserdam/Sliedrecht.
td_kommer schreef:_maaike_D schreef:ik heb nu 4 x een paard geschoren met (dezelfde) Liscop 3000.
1 jaar oud, na 15 min. gloeiend heet. (2x duim gebrand)
duurt heeeel lang voor ie weer afkoelt.
laatste keer kreeg ik bij het aanraken van het snoer (5 cm. achter het apparaat) een stevige stroomstoot! een heel stevige zelfs. dat apparaat gebruik ik niet meer
Als het klopt dat de machine 1 jaar oud is dan heb je nog garantie. Het warm lopen en de stevige stroomstoot kan betekenen dat de machine van binnen zeer vuil en vochtig is. Als je je duim verbrandt hebt aan de messen dan weet ik zeker dat je geen olie gebruikt.