wonderlover schreef:waarom loopt iedereen over mij te seuren als ik iets niet snap en hun ook niet erwijl ik het zeg laat mij gewoon.
als je een stuk terug kijkt zie je ook at ik normaal kan praten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wonderlover schreef:waarom loopt iedereen over mij te seuren als ik iets niet snap en hun ook niet erwijl ik het zeg laat mij gewoon.
als je een stuk terug kijkt zie je ook at ik normaal kan praten

chanora schreef:Lekker gezeur in dit topic is het wel
LiNdA1986 schreef:Als je je pony niet kan houden zou ik daar eerst wel aan gaan werken als ik jou was. Als je je pony in de duinen en het mulle zand moet sturen is dat niet echt bevorderlijk voor de benen.
En als je voor het eerst op het strand komt met je pony kan je het beste gewoon gaan stappen en kleine stukjes draven. In ieder geval niet voluit laten gaan, want dan denken ze de volgende keer ook alleen maar daaraan.
wonderlover schreef:chanora schreef:Lekker gezeur in dit topic is het wel
iedereen seikt weer vrolijk over mij ughe ughe
MyWishMax schreef:Zoals ik al een paar keer gezegd heb. Dan kan ze haar hoofd niet omhoog doen. En ze doen dus altijd hun hoofd omhoog, bit vast en dan rennen.
Die werkt ook alleen als ze haar hoofd omhoog doet, als je hem tenminste normaal afstelt

[/quote]MyWishMax schreef:Waarom wil je dan een thiedemann omdoen?Die werkt ook alleen als ze haar hoofd omhoog doet, als je hem tenminste normaal afstelt
wonderlover schreef:iedereen seikt weer vrolijk over mij ughe ughe
[/quote]
Citaat:Wil je aub gewoon niet meer reageren op dit topic want er is nu geen geseik meer en jij maakt weer ruzie
Waarom ga je eerst dan niet lekker naar de Veluwe, kijken hoe het daar gaat? Gaat het goed kan je als nog een keer naar het strand met je paardje toch? Kijk ik zou niet weten waarom je niet naar het strand zou gaan hoor! maar ja als je ma ziet dat het daar op de veluwe goed ging. zal ze denk eerder denken dat het strand dan ook niet zo gevaarlijk zal zijn. Ik zie niet in waarom de Veluwe anders is dan het strand! 
rashida schreef:Waarom ga je eerst dan niet lekker naar de Veluwe, kijken hoe het daar gaat? Gaat het goed kan je als nog een keer naar het strand met je paardje toch? Kijk ik zou niet weten waarom je niet naar het strand zou gaan hoor! maar ja als je ma ziet dat het daar op de veluwe goed ging. zal ze denk eerder denken dat het strand dan ook niet zo gevaarlijk zal zijn. Ik zie niet in waarom de Veluwe anders is dan het strand!

Germatje schreef:Ja dat is wel weer een stuk ja, moet je je ouders over halen dat ze een weekendje heen gaan