Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Francis schreef:OK, een poging gedaan...
Ydnic, je kunt op die manier de bal en kap over de wespenvanger heen hangen a.h.w... uit elkaar halen is dus kwestie van de wespenvanger van z'n standaard halen, wespenvanger uit de 'rok' halen legen en terug hangen.. de rok en de bal kun je eventueel ook weer met drie of vier touwen van de ring naar boven ophangen.. staan niet op de tekening, maar dan hang je dus de rok met bal en de wespenvanger ieder apart op en kun je de rok met bal laten hangen en de wespenvanger er onderuit halen zeg maar.
Perrokai schreef:Ik heb een hoepel als onderkant maat 79 en een bal maat 61
en een hele grote slangenklem als bovenkant.
Ydnic schreef:Oei, wat een gedoe... met 'mijn' systeem hoef ik alleen de petfles uit de regenpijpversmallingsding te halen en ik ben klaar. Alles kan gewoon blijven hangen dus, en ik kan meteen petfles nummer 2 eroverheen schuiven, terwijl ik nummer 1 in de vriezer stop...
runningkawa schreef:dat denk ik ook
Mij lijkt dus juist ook een hete bal beter
Heb ook al zitten denken, je zou er verwarminselementen van de achteruit raam van de auto overheen moeten plakken.
runningkawa schreef:dat denk ik ook
Mij lijkt dus juist ook een hete bal beter
Heb ook al zitten denken, je zou er verwarminselementen van de achteruit raam van de auto overheen moeten plakken.