Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Suprice schreef:Ik heb vanavond om 7 uur les.. ik zie er nu al tegenop.. Om mijn rijbroek aan te trekken.. Ik hoop dat het nu even flink gaat regenenMaar dat zal wel niet.. Maar om 7 uur is het toch niet meer te warm om te gaan rijden? (mits je natuurlijk op je paard let)
Inge_ schreef:Suprice schreef:Ik heb vanavond om 7 uur les.. ik zie er nu al tegenop.. Om mijn rijbroek aan te trekken.. Ik hoop dat het nu even flink gaat regenenMaar dat zal wel niet.. Maar om 7 uur is het toch niet meer te warm om te gaan rijden? (mits je natuurlijk op je paard let)
Gisteravond was het nog erg benauwd en warm hoor, om 7 uur..

(grapje) maar het ging wel goed. En zelf had ik ook niet veel last, alleen een rood hoofd.
Wie weet is het over een uurtje een stuk minder heet, dan ga ik evengoed nog maar even rijden. Het is dan heerlijk in het bos
Inge_ schreef:Jolienn schreef:Ik rij gewoon hoor. Zomers worden steeds warmer, wil iedereen hier zn paard een zomer stop geven ipv een winterstop ofzo? Van stil laten staan wordt je paard echt niet beter van. Vorig jaar zomerinstructie week, was het bij ons 36 graden. Denk je dan echt dat ze het pikken dat je niet gaat rijden? No way. De middag lessen worden iets ingekort maar verder..
Maarja, ieder zijn eigen mening!
Het hangt er maar van af hoe belangrijk je het rijden vindt en hoe je je kan inleven in je paard..

Wel even een fikse over ons heen gehad met dikke druppels maar dat was niet erg, toen we op stal aankwamen waren we weer droog