Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Dit is een verbindingsstukje tussen de neusriem en de voorzijde van het masker.

Hij ziet er prima uit, met zachte binnenkant enzo.
Daarom staat Santos nu in de bak en ze mag ongeveer 3 uur per dag grazen. Lijkt me ook een beetje gevaarlijk, zulke dingen. cherish schreef:ik heb voor dat grasmasker van het plaatje 21,95 in de winkel betaald, van het merk imperial riding.
ben er erg tevreden over! behalve dat ze wat schuurplekken ervan krijgt..

Ik vond het gat ook wel heel erg klein, dus het was niet zo erg.lisaschokker schreef:Hallo
Ik heb een Fjord en die is nu eigenlijk al veel te dik. Over ongeveer een maandje gaan ze weer op het land en ben bang dat ze dan helemaal veel te dik wordt ...
Ze staat er dan normaal de hele dag en vaak ook nacht buiten (dat staan alle paarden en zelf heb ik geen tijd om haar naar binnen en buiten te brengen).
Denken jullie dat het misschien geen idee is om zo'n muilkorf voor paarden te kopen dat ze gewoon wat minder gras binnen krijgt? Ik ga eerst proberen te regelen of ze op een apart stukje mag maar als dat niet lukt was dit mijn plan...
http://www.piafferuitersport.nl/prodImages/1038/hi.jpg
Masker met uitsparingen waarmee uw paard gewoon kan grazen maar waardoor aanzienlijk minder gras gegeten kan worden.
Gemaakt van zacht materiaal en hindert het paard niet, het paard kan normaal drinken en ademen.
=XxX= Lisa
Ik heb trouwens geen idee of het hier goed staat...