Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Saskiia schreef:Welk ras zou je dan wel een deken opleggen Saskiia? Aangezien je zegt dat het ligt aan het ras.Het ligt er natuurlijk aan wat voor ras het is en of het een dikke wintervacht heeft. Als je paardje eeen dikke wintervacht heeft hoeft het natuurlijk niet. Als die neit zo goed tegen de kou kan zou ik hem wel een deken opleggen.
Risje80 schreef:Ik ga haar dus geen deken opdoen.
We hebben gisteren een winterbespreking gehad op stal. Ik heb het gevraagt aan een paar meiden m.b.t. het voeren. Ze adviseren om haar een halve kilo te geven.
luffwinny schreef:paarden in de opfok word vrijwel niet veel mee gedaan ik ben van mening dat je een jaarling zoveel mogelijk moet leren bv wenen aan het verkeer en poetsen,vast staan enzo,als die daarna terug zou komen van de opfok zou het een groter probleem zijn omdat hij vrijwel niks heeft geleert (nu heb ik het over jaarlignen die gewoon in de wei worden gedaan en niet na omgekeken word verder)wel zou ik haar aanraden het met iemand te doen die al enkele ervaring heeft.