Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tessie1981 schreef:Volgens mij ben ik een van de weinigen. Maar mijn paard heeft een ongevoerde regendeken erop liggen en had het er al warm onder. Ondanks dat ik vroeg met dekens begonnen ben, is hij toch al teddy...

simongek schreef:Tessie1981 schreef:Volgens mij ben ik een van de weinigen. Maar mijn paard heeft een ongevoerde regendeken erop liggen en had het er al warm onder. Ondanks dat ik vroeg met dekens begonnen ben, is hij toch al teddy...
Dit probleem heb ik dus ook. Ik doe daarom niets meer op dan een dun dekentje totdat hij geschoren wordt. Ik houd zijn vacht toch niet tegen. Wij hebben tot laat de lampen aan en op tijd een deken op maar dat haalt allemaal niets uit.![]()
Volgende maand gewoon scheren en dan warm inpakken.

Kowloon1 schreef:Ik ga morgen een nieuw deken kopen, vorige is ietwat versleten aan de staartsingel, maar kan ik nog perfect gebruiken
hoeveel gram die is weet ik niet. Maar ben van plan morgen een 200-300 gram te kopen ook voor er nu op te leggen
)
, staat ze heerlyk onder.