Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
vivanes schreef:Ik zie de vraag hierboven een paar keer staan of je ook alleen een figuur eruit kan scheren. Ik heb dat vorig jaar een tijdje voor kerst gedaan bij m'n shetlander. Ik had er een ster uitgeschoren. Het was best veel werk met al die haren, maar het resultaat was hartstikke leuk. Je moet je trouwens dan wel bedenken dat ze dan de rest van de winter daarmee rondparaderen. En aangezien mijn shet nogal laat verhaart liep hij in mei nog met een kerstster op z'n bil....

YDWINE schreef:Ik laat mijn paard (haflinger) binnenkort ook scheren, En laat deze:op z'n kont scheren
Misschien een leuk idee om een brandmerk van het ras van jouw paard op de kont te scheren ?
op z'n kont lukt. Ik ga foto's maken zodra ik weer thuis ben en het logo goed gelukt is, zet ik foto's in dit topic

Anne51 schreef:Ik wil bij mijn shetje ook graag dat playboy konijntje op zijn kont maken..
Het is namelijk een echte macho![]()
Maar hebben jullie ook tips hoe je dat het beste kan doen en heb je daar dan nog een klein scheerapparat voor nodig..
Groetjes Anne...
Pfff dat paard merkt het toch niet dat er een playboy nijnie oid op zn kont staat. Of dat ie als ruin/hengst in het rose er bij loopt.
Nou heb ik een playboy nijnie op m'n reet. Pfff stom baasje

Ik zou zelf ook iets met kroon of playboy ofzo zetten
met Wups Wups Holland Wups
hahha *ben wat melig vandaag
*
haha... wel jammer dat ze niet word geschoren

SIEMxFUNNY schreef:Wat lijkt me dat toch afschuwelijk. Niet normaal, daar ga je je paard toch niet mee laten lopen. Arm paardje.

Ik vind tribals erg mooi. Dus ben ik op zoek gegaan naar een redelijk simpele tribal.
: