Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
paarden zijn niet van suiker en ben ook van mening dat je je paardje zo zwak kan maken als je zelf wilt.(bedoel ik mee ; behandelen als een baby, een windje hier en daar.. meteen deken erop want anders slaat het op de spieren
)lyndsey schreef:maar ik (en vele anderen) hebben niet de luxe om te bepalen hoelang de paarden buiten blijven, ik wou dat die van mij dag en nacht buiten komt, maar hij moet altijd in de zomer/winter savonds binnen. als je je paard niet aan huis hebt/of geen eigen weitje hebt, ben je afhankelijk van wat de pensioneigenaren met de paarden doen.
Soms staat hij om 18.00 al binnen, ligt eraan hoelaat ik naar hem toe ga. Hij staat dus 's nachts op stal.
Brennie schreef:Ik zou zeggen, kom bij mij op stal meid! Ik heb nog 1 stal vrij. Als je in Drenthe woont tenminste. Ik zit in Emmen.
woon in brabant.Nancy_ schreef:lyndsey schreef:maar ik (en vele anderen) hebben niet de luxe om te bepalen hoelang de paarden buiten blijven, ik wou dat die van mij dag en nacht buiten komt, maar hij moet altijd in de zomer/winter savonds binnen. als je je paard niet aan huis hebt/of geen eigen weitje hebt, ben je afhankelijk van wat de pensioneigenaren met de paarden doen.
dan heb jij nog mazzel weetje....
Ik wil eigen land tot beschikking, en ze 24/7 naar buiten hebben met een schuilstal!
Helaas behoort dit -nog- tot mijn dromen.
LovingTweety schreef:Met inloopstallen 24/7/356