Echt erg gewoon..
Ik haat die beesten!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
alleen van horzels, die ik dan moet kapot meppen. randie schreef:Bij ons stikt het van de horzels, Ik dacht vandaag even lekker buiten mijn paard droog te stappen. maar niet dus we werden gewoon belaagd. Daarbij komt nog dat ik panisch ben voor die dingen aangezien ik allergisch ervoor ben. Als het echt te erg word, dan maar mn vliegendeken op met rijden...Geen boompje rond de stal te vinden hier.
ranna schreef:Hier vandaag ook hopeloos
Lag zelf op bed met migraine en heb daardoor de bomen niet kunnen halen en weet dus ook nog niet waar de kwekerij ze vandaag heeft RK, maar als het meezit haal ik ze maandag.
Mijn paard kan 3/4 rond ons huis met een open stal zo 25 meter achter onze slaapkamer. Omdat ik op bed lag hoorde ik hem steeds weer naar buiten gaan om hooguit 10 minuten later met een rotgang weer naar binnen te galopperen.
Het weer was veel te zonnig en te weinig wind.

Snel maar wat vliegenspray opgespoten het werden er wel een stuk minder maar er zaten er nog telkens 3 op
Die boom heeft ws wortels die tot onder jullie huis lopen. Moet jullie huis ook naar hier in de wei
.

JETSKeTjee schreef:Spanje?? is dat niet ontzettend heet om te gaan rijden?? .
.

Emaartje schreef:ik heb inderdaad nu de horzelspray besteld bij de paardendrogist hopelijk werkt deze wel bij mijn paard want bij ons stikt het van de dazen/horzels