misschien kun je idd, een hoekje makenn!!
en misschien ergens anders neerzetten ofso, waar wel bomen zijn? dat je ff wat draad deromheen maakt!! hahah, en aan de einde van de dag ( ??) er dan weer uithaald
ik weet het ook niet....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nd423 schreef:ranna schreef:Het laatste nieuws op de voorpagina lijkt me voldoende bewijs dat paarden/dieren in de schaduw moeten kunnen als ze daar behoefte aan hebben.
Uit het topic van de voorpaginaMaya schreef:Graag niet oordelen voor je de situatie kent op basis van zomaar wat vermoedens... Dit is op een paar km van mij thuis, en dat is gewoon een normale wei, volop schaduw, water en nette omheining. Dit is gewoon bittere pech, en de eigenaar is zeker niet nalatig geweest. Die sloot is drie meter breed... Dat is dus een fikse sloot, en het betreft een klein paardje. En het was hier echt benauwend heet gisteren.
Erg sneu dat het dier het niet heeft gered.
Ranna, ik denk dat je een beetje te snel geoordeeld hebt.
Mijn paarden hebben ook schaduw, maar ze kiezen voor zon en eten.
Elke dag verzet ik de fiberpaaltjes waardoor ze een stuk wei erbij krijgen. Dat nieuwe gras heeft elke dag overduidelijk de voorkeur boven de schaduw en dat is niet omdat ze dan honger hebben
I'm so sorry.
terwijl die merrie dus gewoon niet in de schauw gaat staan....MarijeR schreef:Ik heb hier een hoogdrachtige merrie staan die niet op het land mag en dus alleen in de bak kan staan.
Op het zand is het nog warmer dan op de wei dus ben ik tot deze oplossing gekomen:
Citaat:PARTYTENT 3X3M WIT NRGP008 Artikel nr 0256902
Omschrijving Witte partytent 3 x 3 meter. Met polyester doeken stalen frame. Excl.zijwanden.
Prijs €19,99 Per stuk
2 meter doorsnee, koop er twee, zo heeft je dier schaduw...