Anders ook maar eens op jacht naar die Field Reliëf.
Ik heb het idee dat er dit jaar veel meer vliegen zijn dan de afgelopen jaren.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Capriootje schreef:Wat een fijn topic! Heb de shires zonder oren/neus voor mijn jonge paard en die bevalt wel goed maar nu heeft hij toch ook veeeel vliegen op z’n neus dus de Lemieux met neus net besteld zodat ik kan wisselen ook.
De lycra maskers trekt hij uit
Heeft iemand toevallig ook nog tips voor hele kleine maatjes? Pony is 80cm en heeft echt een smal/fijn hoofdje. Passende halsters is al een drama..
Capriootje schreef:Wat een fijn topic! Heb de shires zonder oren/neus voor mijn jonge paard en die bevalt wel goed maar nu heeft hij toch ook veeeel vliegen op z’n neus dus de Lemieux met neus net besteld zodat ik kan wisselen ook.
De lycra maskers trekt hij uit
Heeft iemand toevallig ook nog tips voor hele kleine maatjes? Pony is 80cm en heeft echt een smal/fijn hoofdje. Passende halsters is al een drama..
Maartje1990 schreef:Ik heb er verschilmende gebruikt bij mijn pony had ik de shires die hier boven al gedeeld wordt, prima masker. Weet even niet meer of die eem gat had voor de voorpluk.
Voor mijn haflinger heb ik er 1 zonder oren vind dat fijner ivm dikke voorpluk.
Maar heb hem pas sinds gisteren om, vind hem fijn zitten (valt wel groot) niet mijn foto overigens.
[ [url=m/OMD3oi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Muze schreef:Ik ben bij die lycra maskers zo bang dat ze omdraaien..
MarliesV schreef:Haha, op de eerste zijn de manen van jouw paard net een leeuw en die tweede een heerlijke bol pluis, te leuk!
Die Rambo is kwalitatief echt een super fijn masker, maar die van mij gebruikte helaas dat stugge stukje tussen de oren om mee te krabben, alles kapot (paard en kap) dus helaas niet geschikt hier.
Amber_anne schreef:Die manenkam is echt super, doet me denken aan zo'n harige rups