Blote voeten en paarden

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 18:57

Hier ook stevige schoenen. Heel sporadisch wel eens met wandelsandalen maar dan alleen om de mest uit de wei te halen en houd ik de paarden op afstand.
Ik heb altijd een setje schoenen op stal staan(+sokken als ik natte voeten zou krijgen in de winter ofzo :P ) dus kan ik zo wisselen.

Korte broek zie ik het probleem niet van.

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 19:07

Ik zag dat dit topic net geopend is na onze paard en jurk fotomeeting.

Ik rij daar voor het eerst van mijn leven met blote voeten en moet zeggen..ik raad het iedereen af haha. Zo niet fijn. Onder mijn geweldige jurk had ik schoenen aan. Op stal heb ik veiligheidsschoenen aan dus met stalen neus. Als ik klusjes moet doen gaan de sportschoenen aan. Beiden lopen heerlijk en ja in de zomer is het wat warm maar heb lekker mijn flipflops mee voor als ik alles rond de paarden gedaan heb zodat mijn voetjes weer even lekker van de zon kunnen genieten. *als die niet schrikt van die witte dingen *

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 23:41

Ja, er waren inderdaad wat topics met blote voeten foto's, ook fotosessies met kinderen met blote kakkies, vandaar dat ik eens ging vragen wat mensen er nou van vinden.
Nou ben ik trouwens wel benieuwd waarom jij het afraad ( al je tenen zitten er nog aan ;-) )

EvalynnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:46

Ik moet eerlijk toegeven dat ik voorheen wel eens op slippers de paarden ging voeren. Maar nu heb ik altijd dichte schoenen/jodphurs aan bij de paarden. Mocht ik echt graag op slippers willen lopen, dan doe ik eerst de paarden naar buiten met dichte schoenen en wissel ik ze daarna weer om :) Zou niet de eerste keer zijn dat ik mij om kleed op stal haha

kelly2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 15:56

Waarom zou je op blote voeten bij de paarden zijn? Zelf heb ik meestal laarzen aan en op stal vaak mn oude nike air maxjes.
Ook wanneer je gaat zwemmen met je paard kan je beter iets aan je voeten doen. Zelf doe ik mn oude nikies aan dan. Zit prima en maakt niks uit dat ze nat worden. Terug op stal ff te drogen zetten en een dagje later kan je ze wel weer aan. En ze worden er vaak nog schoner van ook haha.

Fionami

Re: Blote voeten en paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 21:11

A3a1 waarom ik het af raad? Omdat mijn voet open lag van mijn beugel haha. Ook zijn mijn kleine tenen ook al aardig verbrijzeld. Ik zal nooit schoenloos naast mijn paard gaan staan omdat het ook vreselijk fout kan gaan en helaas heb ik maar 2 voeten.

Salvation

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 16:56

Soms als ik de paarden binnenhaal in de zomer loop ik gewoon op slippers maar goed ze lopen zelf de stal is dus hoef niet dichtbij ze te lopen. Maar pak toch vaker mijn stalschoenen of laarzen. Daarnaast heb ik welleens mijn schoenen uitgedaan voor paar foto's. Niets mis mee vind ik zelf.

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 17:02

Korte broek draag ik wel bij de paarden als het echt heel warm is en ik niet ga rijden, maar onder een korte broek draag ik wel heel on-charmant gewoon mijn stalschoenen! Teenslippers en blote voeten vind ik echt not done!

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 17:43

Ik heb altijd dichte schoenen aan. Alleen het idee al dat zoveel gewicht op je grote teen gaat staan, auww :(

Heb wel af en toe een korte broek aan, maar ga dan niet rijden eerder longeren of gewoon lekker tutten!

XXIlseee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 15:47

Ik draag altijd dichte stevige schoenen als ik bij paarden ben, maar het is natuurlijk aan jezelf. werken met paarde/pony's gaat nou eenmaal niet zonder risico's.

Ninapaard98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 13:21

Ik doe/deed altijd dichte schoenen aan en dat blijf ik in de toekomst ook doen, ook al is het warm. Mij is altijd aangeleerd dat het onveilig is om open schoenen te dragen en ik vind het ook helemaal niet fijn, dan moet ik de hele tijd vreselijk oppassen met wat ik/het paard doet en daar heb ik geen zin in.

Korte broek deed ik alleen heel sporadisch als ik even langsging om te kijken/knuffelen/verzorgen maar niet als ik ging rijden of van plan was lang te blijven. Ik vind het niet fijn en krijg snel schrammen + muggen hebben nog veel meer kans als ik blote benen heb, haha.

nicolevdveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 18:52

Ikzelf betrap mij er ook wel eens op om nog 'even' bij de pony's langs te gaan op mijn teenslippers.. Gelukkig nog altijd goed gegaan maar weet zeker dat het ook behoorlijk mis kan gaan, gevalletje eigen schuld dikke bult dan in mijn geval :P
Verder spuit ik zomers als het super warm is mijzelf samen met de pony's af, ook dan sta ik op blote voeten, het enige nadeel wat ik er van vind is dat je zo veel gestoken wordt door muggen en/of dazen :(