Meer slechte ervaringen Horseware Amigo regendeken?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Lotte_Marije

Re: Meer slechte ervaringen Horseware Amigo regendeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 20:34

Ik heb een Amigo regendeken, super tevreden mee, denk er over na om dezelfde deken nog eens te kopen maar dan met 400 grams vulling.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 17:11

Ik heb ook een regendeken gehad en die lekte door. Met de test niet. Bij mij werd er ook niks aan gedaan. Voor mij dus niet meer die dekens!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 17:20

Amigo, Rhino en Rambo hier. Voor 1 paard :+
Amigo is prima, maar niet voor 24/7 regen (naar mijn ervaring). Een fikse bui of een paar uur kunnen ze wel prima hebben. Mijn vorige paard had hem en met een schuilstalmogelijkheid ging dat prima, altijd droog paard.

Rhino is eigenlijk super, Rambo is naar mijn mening alleen nodig bij een sloper. (zoals die van mij soms O:) )

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 20:25

Of wanneer je de pasvorm van de V-sluiting ook op de rugs wil en niet alleen op de wugs, ivm zeer lage halsaanzet.

quadripes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 20:29

ik heb voor al mijn paarden en dat al 20 jaar altijd horseware, nooit iets te klagen gehad. fijne en doorgaans mooie dekens, goede pasvorming en ligging en ze blijven ontwikkelen in hun materialen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:08

Marije_jiplover schreef:
Of wanneer je de pasvorm van de V-sluiting ook op de rugs wil en niet alleen op de wugs, ivm zeer lage halsaanzet.

Ja idd!

soniep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 17:39

Ik heb altijd Amigo nooit problemen mee. Ligt perfect en nog nooit water door gelaten. Heb ook verschillende modellen bestel altijd bij paardendrogist of agradi

yaske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:25

misschien weten jullie raad
ik heb vorig jaar een amigo hero regendeken gekocht
heb het direct moete laten vermaken aangezien hij binnenregende aan de overgang hals -deken, met aanpassingen prima
maar nu leg ik het deze week terug op en vindt ik hem vandaag zo terug Afbeelding

zijn onderhals en borst zijn nat (nee geen zweet)
verder is hij kurk droog :/
nog mensen met dit probleem?

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:30

Dat heb ik hier ook af en toe. Geen enkele deken sluit de hals / borst hermetisch af, dus afhankelijk van hoe het peerdje staat als het regent, kun je dus idd dit hebben. :)

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:35

Ik heb een Amigo mio, gewassen met bucas waterdicht, jawel niet meer waterdicht, nog een keer gewassen met meer spul en nog steeds niet meer waterdicht..
Gebeld met Kraemer, deken was amper maandje gebruikt, krijg te horen....was een oude deken....dus jammer helaas... :Y)

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:35

Die hals sluit niet aan...heb ik geen last van omdat mijn paard een mega hals heeft...helaas maakt hij daardoor wel zijn manen kapot.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 22:55

Voor mijn paard heb ik Rambo en rhino. Super goede dekens. Hij sloopt graag maar deze blijven heel.
Voor mijn oude pony heb ik nu een amigo besteld. Nog niet binnen. Ben benieuwd. Hoor er zulke verschillende verhalen over.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 13:30

met losse halzen houd je altijd wel iets inregenen, afhankelijk ook van hoe ze passen en hoe de wind staat, ik denk dat je daar weinig aan kunt doen.

ik heb hier naast rambo en rhino ook een aantal amigo hero dekens, bevallen tot nu tot ook nog steeds goed, na een aantal seizoenen worden ze iets minder waterdicht bij flinke regen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 13:51

Ik heb de Amigo Hero en ben er juist onwijs blij mee!

Ruitersporth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:58

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 20:16

Wat een gaaf filmpje :D

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 20:19

Leuk filmpje!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:04

hier al jaren horseware, zowel rhino als amigo en alleen maar goede ervaringen. Heb zojuist weer een winterdeken met vaste hals besteld, om inregen te voorkomen.

de staldekens van amigo zijn ook heel fijn, die gebruik ik ook als onderdeken.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 23:40

Mijn amigo ongevoerde regendeken van 1 jaar oud heeft al verroeste gespen en de borst sluiting is er al bij eentje afgescheurd...ik vind het slechte kwaliteit

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 19:22

Ook ik heb dit probleem gehad met de Amigo Hero, echter is het toen super opgelost door de Paardendrogist. Zij hebben mij toen een nieuwe verzonden. Tot op heden ben ik nog steeds een liefhebber van Horseware dekens, vanwege de goede ervaringen die ik ermee heb... Denk dat je gewoon pech hebt gehad.. Dat kan natuurlijk ook.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 16:33

Ik heb ook amigo dekens. Die bevallen me prima. Wel koop ik altijd de 1200d. En zijn nooit lek bij mij. Wel laat ik ze niet zoveel wassen.

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 16:39

Had bij mijn merrie een Horseware amigo, maar die had ze als vrij snel kapot. Had er wel wat meer van verwacht, voor die prijs. Verder wel een fijne deken. Alleen denk dat hij maar (ongeveer) een maandje mee is gegaan haha!

Over de liners ben ik overigens wel heel tevreden.

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 16:50

Ik heb ook de amigo hero turnlite, 600 D, 0 grams. Zowel op mijn vorige paard als mijn huidige paard ligt het als gegoten, terwijl ze toch echt verschillend van bouw zijn. Heb ook een HH regendeken, die zit veel strakker om de borst terwijl ik juist daar een grotere maat van heb, die had ik gewonnen met een actie. Als ik moest kiezen zou ik weer voor de amigo hero turnlite gaan, ben er super tevreden over.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 11:49

roep ik hierboven nog dat ik super tevreden ben, heb ik nu in een week tijd twee lekke dekens :=

nummer 1 is een spikslinternieuwe amigo mio turnout lite ponydeken. De tweede dag dat hij hem op heeft haal ik hem 's avonds eraf en is heel de rug van mijn pony nat en ook de binnenkant van de deken is helemaal nat.

nummer 2 is een 15 maanden Amigo Hero 6 Turnout lite 600. Die haalde ik gisteren eraf en er zaten allemaal natte kringen in en de onderdeken was op die plekken ook zeiknat.

Mijn amigo winterdeken heb ik denk ik al 6 jaar en die is nog steeds prima waterdicht. Ik baal er ook echt van want ik ben super tevreden over de pasvorm van horseware.

Ik heb ze gekocht bij de paardendrogist en divoza, dus ik ben benieuwd naar de reactie van beide winkels.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 11:53

Die van mij hebben allebei een Hero, en allebei bij veel regen de hals en borst nat. Niet blij mee....