rooswita schreef:Hoi,
ik ben opzoek naar een nieuwe scheermachine. Ik scheer nu met de Liscop lite, heb deze 2 jaar en scheer erg veel paarden ermee. Nu waren de koolborstels versleten en sinds er nieuwe inzitten wordt de machine sneller warm. Nu ben ik erg tevreden over de liscop wat betreft gewicht en geluid en scheerresultaat. Maar ik wil graag een waar de kwaliteit nog beter van is.
Nu zat ik te kijken naar een Aesculap econom 2 of een heiniger Xperience. Wat zouden jullie doen (andere suggesties zijn ook welkom)
Even een vraag aan de mensen die met een Liscop Lite scheren. Bij mij hapert het apparaat nog wel eens, in de zin van dat hij het haar niet lijkt te "pakken" dan moet je het een paar keer proberen en dan lukt het wel weer. Messen zijn scherp, paard is schoon. Probleem ook voorgelegd aan een ruitersportzaak maar het is lastig uit leggen. De messen lijken dan geen contact te maken met de vacht of iets dergelijks. Ik dacht eerst dat het mijn eigen onhandigheid was maar een stalgenoot die veel paarden scheert had er ook last van met mijn apparaat. Herkent iemand dit of wat zou het kunnen zijn?