als je ze in de manen zou willen vlechten, is dan 1 voldoende of moet je iedere 5 cm zo'n ding hangen

oftewel: is 1 zo'n clip voldoende voor het hele paard en zo ja hoe werkt het dan?!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opisop_shop schreef:ben benieuwd naar de werking qua vliegensoorten; zou het alleen bij gewone vliegen werken, of bij dazen, of (naar ik hoop!) ook bij knutten?
yvonnedv schreef:opisop_shop schreef:ben benieuwd naar de werking qua vliegensoorten; zou het alleen bij gewone vliegen werken, of bij dazen, of (naar ik hoop!) ook bij knutten?
Onze pown heeft hem sinds dinsdag aan zijn halster hangen en de typische ZE plekken aan het hoofd zijn al veel rustiger/ minder korsterig geworden, ze zijn nog wel kaal maar ik heb de hoop dat dat snel weer aan groeit.
Jasmijn159 schreef:Bij katten gebeurt precies hetzelfde als in de link, wanneer je ze paracetamol geeft. Dus wat dat betreft zegt het weinig over het middel maar meer over de kat als diersoort.
Het heeft te maken met de afbraakcapaciteit van de lever van de kat. Grofweg en simpel gezegd zijn er drie afbraakmechanismes in de lever, bij katten werkt er hiervan 1 niet (of zeer weinig). Vandaar dus de overdreven reactie op deze stof.
Ik zou me bij paarden dus niet al te veel zorgen maken hier overHoewel mensen die wetenschappelijk bewijs willen nu natuurlijk alsnog niet overtuigd zullen zijn.