Black as knight schijnt echt slecht te zijn voor de nieren.
Ik snap het probleem niet zo Mijn donkerbruine is ''s winters bijna zwartbruin en s zomers gaat ie naar gewoon donkerbruin. Vorig jaar was is met de felle voorjaarszon compleet geel. Nu spuit ik zijn zweetplekken goed af, want zweten doet ie graag tijdens het rijden. Hij is nu op sommige plekken ''normaal'' bruin (flanken, achter de voorbenen enz). Maar zit ook haast geen haar op ook
IK zou er idd niet van schrikken als zo'n productjes niet erg gezond waren voor hun... :p en de mijne blijft echt in vlekken staan, hij heeft nu rond zijn ogen ook zo'n 2 bruine kringen :p zal blij zijn als hij wat egaler is :p
ZONNEbrill13
Geplaatst: 13-06-12 17:36
Stiekem vind ik het eigenlijk een beetje on-nodig om oplossingen te zoeken voor een zwart paard dat bruin verkleurd in de zomer. Mijn zwarte Shet verkleurd ook en ik vind het eigenlijk wel iets magisch hebben.
haha, van die gele vlekken staan inderdaad niet mooi.....Aan de andere kant, die vlekken zitten op de plekken van het tuig, dus onder het zadel zie je er alsnog weinig van.
Ik mocht willen dat gele vlekken mijn grootste zorg waren. Mijn ene ruin is dit jaar voor het eerst hele dagen op het land en krijgt een lesje kudderegels van z'n weidemaatje (mijn andere ruin). Gevolg: twee jonge bijdehandjes die elkaar vervelen en dus onder de hapjes zitten. Tja, het ziet er niet zo mooi uit, maar ze hebben lol.