Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Klinkt idd beetje heftig. Heb het stuk van een andere site gekopieerd en had gevaarlijk beter kunnen vervangen door risicovol.
Dat van bemesten weet ik, heb ook heel bewust mest voor paardenweides gebruikt, en extra kalk met magnesium er op. liefmeisje21 schreef:De paarden staan sinds vandaag 24/7 het land op. Nu wil ik mijn fjord daar ook neer gaan zetten maar dan een maand later, dus per juni. Ik heb hem nog niet kunnen wennen maar misschien gaat hij op zijn eigen stal nog even op een stukje. Maar als dit niet het geval is kan het dan kwaad om hem gelijk het land op te zetten terwijl er al heel wat weg gegeten is door andere paarden?
Lous schreef:Hier gaan ze vanaf dinsdag weer de we op. Guusje kan niet meer wachten.
daar gáááát m'n principe van de poort zodat ze zelf terug kunnen lopen....
Ja Pearlie, ik herken het. Ik dacht geluk te hebben dat ze zelf het weitje uit liepen zodra ze wat in hun voerbak kregen... Heb een soort PaddockParadise-je en met wat grasbrokjes gingen ze de wei wel uit richting voerbak de eerste dagen. Kon ik snel het weitje dichtmaken.