nicky_rilana schreef:Tancreda4 schreef:
Ik zag het jaMaar zijn een hoop die het vast niet durven te zeggen. Want dan ben je gelijk een dierenbeul... terwijl ik het opzich met dit weer wel kan begrijpen. Mijne doen gelukkig niet gek als de grond dat niet toelaat. Als ze heel hyper zijn loop ik eerst aan de hand een rondje door land of bak, zodat ze voelen dat de ondergrond er niet geschikt voor is, en dan houden ze zich wel in, of doen ze iig meer ingetogen.
Die van jou komt iig nog in de molen
Ik denk dat ik een van de weinige ben waarvan de paarden nu eigenlijk langer buiten komen dan normaal in de winter. Ze mogen nu weer op het land en houden het daar een stuk langer vol dan in de 'saaie' bak (ondanks het hooi). Komt nog eens bij dat er nu 1001 schaatsers oveal door de polder racen, dus ze kijken hun ogen uit
toen de paddocks bevroren waren mocht de mijne niet buiten, maar op de wei mocht ook nog niet. toen stond hij al 1 week binnen en toen mochten ze wel op de wei, maar dan zou hij dus kei gek gaan doen. en dan krijg je juist blessuures omdat die spieren allemaal koud en stijf zijn.
dat is echt grote onzin
Maar zijn een hoop die het vast niet durven te zeggen. Want dan ben je gelijk een dierenbeul... terwijl ik het opzich met dit weer wel kan begrijpen. Mijne doen gelukkig niet gek als de grond dat niet toelaat. Als ze heel hyper zijn loop ik eerst aan de hand een rondje door land of bak, zodat ze voelen dat de ondergrond er niet geschikt voor is, en dan houden ze zich wel in, of doen ze iig meer ingetogen. 

niet al die mensen over 1 hoopje schuiven hoor