Peachy schreef:Hoe doen jullie dat dan met geschoren paarden? Als ze nat regenen kun je niet gelijk de deken weer op doen lijkt mij. Zeker als je geen stal hebt.
Uitrijdeken en na de arbeid twee dikke zweetdekens lijkt mij..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Peachy schreef:Hoe doen jullie dat dan met geschoren paarden? Als ze nat regenen kun je niet gelijk de deken weer op doen lijkt mij. Zeker als je geen stal hebt.

bethje31 schreef:Regen geen probleem hoor als het niet al te hard regent, wind ook niet maar dan moet er wel een maatje mee. Paard krijgt de zenuwen alleen in de wind.
Ik ga eigenlijk het liefst buitenrijden dus als het even kan ga ik. Onweer gaat ook nog wel, genoeg beschutting te vinden en het onweert hier meestal niet zo heftig. Paard vindt onweer ook niet zo erg, hagel schrikt mijn paard wel van..
Als het echt bar en boos is, windkracht 8 of harder en regen dan in binnenbak, ik wil geen boom op mijn hoofd...![]()
Lekkerste weer om buiten rijden is hele zachte miezer. Paardje vindt het fijn als het lekker fris is en er is dan geen wind. Dan lekker duinen in, geen mens te bekennen..heel relaxed..
StefenFrens schreef:Peachy schreef:Hoe doen jullie dat dan met geschoren paarden? Als ze nat regenen kun je niet gelijk de deken weer op doen lijkt mij. Zeker als je geen stal hebt.
Uitrijdeken en na de arbeid twee dikke zweetdekens lijkt mij..
Die van mij houd er namelijk ook niet van.