Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Thanx voor het compliment. Het klopt dat ik het echt heel leuk werk vind en dan vooral de paarden die wat lastiger zijn ( okee,misschien raar) maar ik had vorige week een pony waarvan de eigenaar zeker wist dat hij verdooft moest worden.Gekke ding stond gewoon te smekken tijdens het scheren en heeft eventjes een praam opgehad voor de beentjes.Paard blij,eigenaar blij en ik blij,kijk daar doe ik het nu voor..maar ik moet eerlijk bekennen dat ik in mijn lijstje ook wel kruisjes heb staan bij paarden waar ik niet meer naar toe gaan.Scheren in een modderwei,korsten met stront op de billen of echt gevaarlijk slaan. catalyst1 schreef:@Sky_asThanx voor het compliment. Het klopt dat ik het echt heel leuk werk vind en dan vooral de paarden die wat lastiger zijn ( okee,misschien raar) maar ik had vorige week een pony waarvan de eigenaar zeker wist dat hij verdooft moest worden.Gekke ding stond gewoon te smekken tijdens het scheren en heeft eventjes een praam opgehad voor de beentjes.Paard blij,eigenaar blij en ik blij,kijk daar doe ik het nu voor..maar ik moet eerlijk bekennen dat ik in mijn lijstje ook wel kruisjes heb staan bij paarden waar ik niet meer naar toe gaan.Scheren in een modderwei,korsten met stront op de billen of echt gevaarlijk slaan.
zeker bij nieuwe klanten...haha
Heb alleen bij de mini's hulp nodig want die blijven niet zo goed stilstaan haha.MelanieB schreef:Achja, heb toendertijd een scheer apparaat gekocht. pony toen geschoren die onwijs braaf was dus dan leer je het wel, is echt niet zo moeilijk.
Tenzij je een lastig paard hebt natuurlijk... Ik scheer ze nu allemaal zelfHeb alleen bij de mini's hulp nodig want die blijven niet zo goed stilstaan haha.
Vaak kost (laten) scheren iets van 50/60,-
zo heb ik het in het begin ook altijd gedaan