Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Krijg de laatste tijd bijvoorbeeld
Moet nog een gat graven voor de nieuwe geïsoleerde drinktank. De shet kan er niet goed bij.....
Als ie er op de kop in gaat verdrinkt ie en da's niet de bedoeling!
! 

ashley1 schreef:Ik houd van alle seizoenen... mits ze dan ook echt zijn zoals ze horen te zijn. Ik baal echt enorm van deze zomer, we hebben een boot en zijn er nog maar 2 x mee weggeweest... ik kan er niet alleen mee weg en in het weekend als mijn vriend thuis is, is het nooit lekker weer!!
Ja we zijn er wel mee weggeweest, van het voorjaar, toen het eigenlijk nog maar lente was. Er klopt helemaal niks van de seizoenen dit jaar.
Vorige winter toen wij ruin 22 cm sneeuw hadden liggen genoot ik er echt van, ok ik had ook wel eens een baal momentje, maar toch zit ik stiekem te genieten
Liever 22 cm sneeuw en droog dan van dat vieze miezerweer.
Ik hoop weer op een flink pak sneeuw... uiteraard nadat we eerst nog een stuk(je) mooi zomerweer krijgen en dan de herfst met al z'n mooie kleuren.
we hebben onze zomer eigenlijk al gehad deze lente... Toen zei ik 'wedden dat we nu geen zomer meer krijgen, dat dit hem was' nou daar lijkt het dus erg op. Volgens mij zijn de seizoenen gewoon aan het opschuiven?
ik ben dit warme vochtige weer helemaal zat. Ik kan helemaal niet goed tegen de warmte, bah. Daar komt nog bij dat mijn woonkamer vol op het zuiden staat, kortom: een broeikas. En het stikt hier van de muggen
Elke avond sla ik er zeker 15 dood, en dat op een hok van 2,5x5 (jaja, ik weet het, een paardenstal is groter
)
Nee, geef mij maar lekker de herfst of de winter, lang niet zoveel verschrikkelijke insecten!
Dazen
Muggen
Wespen!
heb ook bal op de middag gereden, had anders geen tijd.