Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pamela25 schreef:ano0uk schreef:Ik ben ook een mooi weer ruiter.
gelukkig 2 binnenbakken hier op stal, maar in de buitenbak of buiten rijden doe ik alleen als de zon schijnt..
Zou geen plezier in rijden hebben als dat in een buitenbak, zonder spiegel, regen, wind.. Misschien verwend maar het is gewoon zo.
uhmmm hoe bedoel je verwend
alleen is het nogal moeilijk in de winter; 16.15 uit, om 5 uur was het donker en dan kom ik net thuis. helaas geen lampen
ik maak nu vooral veel wandeltochtjes, buitenritjes- maar we hebben hier nauwelijks paden, vooral weggetjes en paadjes die na een paar honderd meter weer stoppen...- aangezien ik met de sneeuw niet in de bak kon omdat ie te hard was en nu.. ja, moet je maar niet aan een dijk gaan wonen, staat de bak onder water (A) gelukkig wordt het nu wel lichter dus kan ik weer 's avonds gaan rijden
overigens gaan ze hier wel bij iedere mogelijkheid naar buiten-toen er sneeuw was gewoon de hele dag, maar nu staat er 10cm water over de hele wei.. dat wordt 'm niet
en dat vinden ze toch vreselijk!

annebe schreef:Gelukkig zijn mijn paarden en ik allemaal mooiweer rijders, paarden vind het niks aan om met hun koppie in de regen te lopen.
In de wei staan met hun kont tegen de regen in en vinden z het verder niet erg.

Zo leuk vindt meneer het

) en zijn allen recreatie-paardje's. Ik heb alleen een buitenbak zonder bakverlichting, dus savonds rijden (dan is de wind meestal weg) zit er voor mij ook niet in. In de winter staan ze mooi stil dus!
, maar dan kan ik wel mijn ding doen.