Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
paard moet iedere dag naar buiten, een uurtje rijden/spelen, halfuur kroelen, halfuur wandelen/ stoeien in de bak, 2 uur in de paddock. helaas kan hij niet langer in de paddock, dus dan maar zo. Ik heb een peugeotje 105 uit 1993
zomerbanden en een nieuwe accu, en met de sneeuw en kou van de afgelopen weken trekt hij het allemaal prima
de wijk hier wordt niet gestrooid of geschoven, de rondweg wordt iets gestrooid, de hoofdweg wordt gestrooid, en de weg naar de manege wordt niks mee gedaan, dus daar is het even een kilometertje glijden, gelukkig een weg waar je met 2 auto's naast elkaar kan, met uitwijkmogelijkheden in de berm. en anders is er altijd nog de fiets, is koud, duurt lang, maar ik moet en zal naar mijn paardje gaan 
)!

Het is een hele eind rijden met de bus+stappen...om dan gewoon even te poetsen/wandelen/knuffelen. Dat kan ik even niet opbrengen nu.
)
Anoniem schreef:heb trouwens ook respect voor alle fietsers en scooter/brommerrijders hier hoor,en dan nog meermaals per dag gaan ook...
(ik heb een auto.tuurlijk fietste ik vroeger ook....maar zou bijna vergeten hoe koud en glad dat is)
Kim90 schreef:Anoniem schreef:heb trouwens ook respect voor alle fietsers en scooter/brommerrijders hier hoor,en dan nog meermaals per dag gaan ook...
(ik heb een auto.tuurlijk fietste ik vroeger ook....maar zou bijna vergeten hoe koud en glad dat is)
Ja je staat pas stil bij dat soort dingen als je de auto even moet missen, dan merk je pas hoe je gewend ben aan dat ding