Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vjestagirl schreef:@ElsB: op deze foto kun je goed zijn hoe mijn paard er 's winter bijloopt. Dit werkt echt perfect!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WXISBPSI.jpg
Zidore schreef:Vjestagirl schreef:@ElsB: op deze foto kun je goed zijn hoe mijn paard er 's winter bijloopt. Dit werkt echt perfect!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WXISBPSI.jpg
wordt hij dan juist niet ziek? het lijkt me zo koud voor hem 'met een blote nek'
mirka1994 schreef:Vjestagirls ik vraag me inderdaad ook af of tie het dan niet koud krijgt? Staat hij/zij snachts binnen of buiten?
Ik ga dit jaar ook voor naturalMijn paardjes staan buiten en hebben een schuiltent tot hun beschikking
capopjekop schreef:Ik twijfel nog, normaal lopen mijn paarden altijd zonder dekens buiten. Maar nu gaat een van mijn shetjes iedere week mee naar de ponyclub. Ik ga maar even aankijken hoe bezweet hij dan is, anders wellicht toch scheren en aan de dekens. Of mss alleen een streep scheren, maar in mijn hoofd krijgen ze het dan toch wel koud met een kale borst.
Vjestagirl schreef:capopjekop schreef:Ik twijfel nog, normaal lopen mijn paarden altijd zonder dekens buiten. Maar nu gaat een van mijn shetjes iedere week mee naar de ponyclub. Ik ga maar even aankijken hoe bezweet hij dan is, anders wellicht toch scheren en aan de dekens. Of mss alleen een streep scheren, maar in mijn hoofd krijgen ze het dan toch wel koud met een kale borst.
Valt 100% mee. Als je paard voldoende te eten krijgt dan kunnen ze prima een stuk geschoren worden.
MeFlower schreef:Nu nog zonder bij Fries die ik rijd (andere eigenaar). Vacht wordt al wel mooi dikker EN heel mooi zwart!![]()
Vanaf eind deze week regendeken op (ongevoerd), de hele winter lang. Nu nog 24/7 in de wei, maar als de nieuwe schuur klaar
is 's nachts op stal. Hopelijk is de schuur wel snel klaar voor het snertweer wordt. Als het -10 wordt een fleecedeken extra eronder.
Duurt nog lang...![]()
Wel lastig hoor, die dekens....pff.
In de buurt hebben sommigen allang een deken op en dan denk ik: eh, ben ik niet veel te laat? Maar aan de andere kant is het hier nu nog heel warm! (20 tot 23 graden notabene). Ach, komt wel goed.