Mijn BRUINE pony heeft appeltjes op haar vacht?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joyce B

Re: Mijn BRUINE pony heeft appeltjes op haar vacht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 13:22

Volgens mij heeft het meer met deze kleur bruin te maken dan met gezond-ongezond. Heb er wel eens iets over opgezocht en toen kwam ik dus op de kleurgenetica en dat bepaalde kleuren ook voorkomen met die "appel-gen"

viefs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:24

mijn koffievos heeft ze ook een beetje, niet zo erg duidelijk als die bruine van jouw...als het tegen de avond afkoelt zie je ze bij hem duidelijker...wel mooi vind ik

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 08:45

Als het paard gezond is krijgt hij appeltjes. Vaak is dat in de zomer, want dan zitten ze lekker in hun vel, omdat ze dan vaak weer op de wei gaan en meer zon krijgen.

Roomsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 09:23

Hahaha, mijn paard heeft het niet, dus die is ongezond. :Y)

Faringo

Re: Mijn BRUINE pony heeft appeltjes op haar vacht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 11:16

Mijn Haf wordt in de zomer echt heel lichtblond, maar er blijven op zijn buik altijd wat appeltjes zichtbaar.

SnowY4you

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 10:35

Ja viel me van de week op bij mijn paard. Toen hij vorig jaar bij iemand anders stond in de zomer, stond hij alleen maar in de wei. Toen was hij normaal bruin. Nu heb ik hem onder handen en beginnen ineens appeltjes op zijn kont te komen, best grappig gezicht :p