Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rebel_Gloe schreef:
Heb dit lapje vorig seizoen het hele seizoen omgehad en ging super. Heeft nergens last van gehad terwijl hij altijd in de brandende zon stond en zijn weidegenoten blaren hadden.

marieminime schreef:bij die afbeelding zie ik toch nog een behoorlijk stuk neus ' bloot' , die kap die aan het halster zit valt bij mijn pony over zijn volledige neus....

gr_roos schreef:Esther_ schreef:Op commercieel staat iemand die deze maskers verkoopt. Ik zweer ook bij het masker wat Loulou heeft. Stevig, extra bolling biij de ogen en een opening voor de maanpluk.
Heb je een link? Ik kijk er waarschijnlijk overheen of type iets verkeerd. Kreeg alleen een advertentie uit 2005
gr_roos schreef:Esther_ schreef:Op commercieel staat iemand die deze maskers verkoopt. Ik zweer ook bij het masker wat Loulou heeft. Stevig, extra bolling biij de ogen en een opening voor de maanpluk.
Heb je een link? Ik kijk er waarschijnlijk overheen of type iets verkeerd. Kreeg alleen een advertentie uit 2005
Splash_ schreef:LouLou, heb jij het Cashel masker ook 's nachts om bij je paard? Ik heb hem ook, zonder neusflap want zijn roze neus redt het prima. Zijn roze oog is daarbij wel een probleem, daarom heb ik sinds vorig jaar het Cashel masker, super. Maar het op/af doen is echt een geregel elke avond en ochtend.