Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amaretto27 schreef:Die van mij heeft de winter alleen een 0 grams regendeken op gehad. Ik heb hem nu net vandaag afgedaan, zit alleen nog te twijfelen of hij snachts nog op moet ????
Coby schreef:Amaretto27 schreef:Die van mij heeft de winter alleen een 0 grams regendeken op gehad. Ik heb hem nu net vandaag afgedaan, zit alleen nog te twijfelen of hij snachts nog op moet ????
Wanneer je paard de hele winter onder een ongevoerde deken heeft gestaan, dan kan de deken er nu echt af.
Die van mij is gedeeltelijk geschoren en staat nu onder een ongevoerde deken.
Wordt van de week iets beter, snachts rond de 7. Dan ga ik overstap maken naar zomerdeken en daarna lekker kaal. Focussed schreef:Mijne staat nu onder een 200 grams. Wordt maar 2 graden. Het lijkt zo lekker, maar dat is het nietWordt van de week iets beter, snachts rond de 7. Dan ga ik overstap maken naar zomerdeken en daarna lekker kaal.

Nadir schreef:Focussed schreef:Mijne staat nu onder een 200 grams. Wordt maar 2 graden. Het lijkt zo lekker, maar dat is het nietWordt van de week iets beter, snachts rond de 7. Dan ga ik overstap maken naar zomerdeken en daarna lekker kaal.
Twee graden? Waar woon jij dan?
Hier is het overdag rond de 15 graden...
Of bedoel je 's nachts?