Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
arabianwoman schreef:zielig,binnen staan..mijn mutsie doe je geen groter plezier ......

Maartje1990 schreef:arabianwoman schreef:zielig,binnen staan..mijn mutsie doe je geen groter plezier ......
dat heet gewenning.... daar krijgen ze hun lekkere brokjes etc. als paarden gewent zijn dat ze binnen hun brokken en hun weet ik veel wat krijgen... ja dan staan ze 's avonds ook bij de rand van de wei te springen dat ze naar binnen willen, wil niet zeggen dat binnen goed is! en 'niet zielig' want dat is het wel!

Maartje1990 schreef:arabianwoman schreef:zielig,binnen staan..mijn mutsie doe je geen groter plezier ......
dat heet gewenning.... daar krijgen ze hun lekkere brokjes etc. als paarden gewent zijn dat ze binnen hun brokken en hun weet ik veel wat krijgen... ja dan staan ze 's avonds ook bij de rand van de wei te springen dat ze naar binnen willen, wil niet zeggen dat binnen goed is! en 'niet zielig' want dat is het wel!

sjonnie48 schreef:[url][/url]
[url][/url]
Deze is vanmorgen gemaakt , de pony's staan op ijzers en rennen en bokken volop
door de sneeuw , ze hebben normale ijzers geen sneeuwbeslag.
Ik zeg niet dat er niks kan gebeuren , maar in deze sneeuw glijden ze absoluut niet uit
deze pony's staan nooit op stal ze, ze vinden het helemaal niks , dus ga ik ze niet opsluiten .
Er zit wel ijs onder de hoeven , je kan ze niet uitkrabben , zit helemaal vast , maar ze hebben er schijnbaar geen last van .
ze kunnen altijd uitglijden ook in een graswei , je moet zelf weten wat je doet , wij hebben dit besluit genomen
omdat de sneeuw nog wel ff blijft liggen , en op stal vind ik helemaal niks .
Ik ben wel blij als de sneeuw weer weg is , suc 6 met je besluit .
Volgende winter kies ik wel voor sneeuwbeslag maar nu wist ik niet eens dat het bestond .