Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
elmiran schreef:Lastige paarden scheer ik het liefst ook met, maar had pas een eigenaar die tegen praam was. Omdat ik al begonnen was aan het hoofd vond ik het wel L*llig om het niet af te maken. Dus ben ik een tijd langer bezig geweest.
Beetje scheren en onder tussen bijbeppen met de eigenaar.
gootje12 schreef:Ik kan je wel vertellen als je zo`n 4 à 5 paarden scheert op een dag ,dat je wel kapot bent.Want het zijn echt niet altijd brave,stilstaande ,paarden.Als je een lastige hebt,moet je echt wel aldoor opletten.En dat kan zeer vermoeiend zijn.
De meesten die ik krijg,zijn dieren die al door anderen zijn geprobeerd te scheren.Maar dat is dan mislukt.

) Het was opzich wel goed gelukt, alleen had hij geen zin meer in zijn benen
)
(ook benen). Maar dat was wel de laaste keer dat ik het gratis deed, want moet toch wel de messen laten bij slijpen
)
Dan is't van "Ja,maar 't nen brave hoor!Vorig jaar heeft hij geen stap verkeerd gezet" Tot je je scheermachine in gang zet
... En dat zijn dan dikwijls nog de mensen die niet van verdoving willen weten en een praam echt taboe vinden...mij nimeer gezien!