Fly Guard is een luxe vliegendeken met vast halsstuk en een buikflap.
Dit is een vliegendeken en geen eczeemdeken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn pony doet het er goed onder, de deken blijft goed heel en is handig in gebruik. Goede prijs/kwaliteitverhouding (Ik heb meerdere dekens liggen en een deken zit nu een scheur in.. ) Dus erg tevreden

Maar baal er wel van... deken hoort niet binnen 3 dagen stuk te gaan.
. Nee, de vorm en verhouding gaan er snel uit, de kleur verkleur enorm (ook alleen in donkere kleur) en de buikflap wordt een hangbuik. De stof is niet van super degelijke kwaliteit en voelt erg plakkerig aan.
. Ik ben bang dat ze daardoor alsnog schuurplekken gaat krijgen, maar dan van de deken. Stof is zacht en rekt mooi mee, ook na meerdere malen wassen. Is verkrijgbaar in lichtere kleur, veel fijner voor in de zomer.
Sonja_vR schreef:1. Welk merk? :
boett
2. Wat kostte die?
200 euro (afhankelijk van de maat, dit was maat 4)
3. Ben je er tevreden over?
de kwaliteit en pasvorm is geweldig , deken gaat nu het tweede seizoen in en is op twee gaajes en een los bandje wat ik heb gerepareerd helemaal in orde, meerdere keren gewassen etc , geen enkele invloed op de deken
het enige nadeel is dat mijn paard er bij warm weer wat onder zweet
1:welk merk? :
pegasus fly free
2: wat kostte die? :
150 euro,
3: ben je er tevreden over? :
op zich wel , kwaliteit is okay, pasvorm ook , alleen voor het gemak iets te veel klipjes etc
1. Welk merk?
Ivanhoe
2. Wat kostte die?
190 euro
kwaliteit en pasvorm is okay, hoewel ik hem wat te strak vind op de boeg en de hals
1. Welk merk?
equismart
2. Wat kostte die?
180
kwaliteit en pasvorm is goed,
1. Welk merk?
everline
2. Wat kostte die?
100 euro
pasvorm en kwaliteit is wat minder, wel lekker luchtig ...
1. Welk merk?
pagony
2. Wat kostte die?
70
nee