Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Prisca schreef:Ik snap dit soort termen niet te koud of te warm om te rijden???. Is iedereen nou zo verwend ik ben altijd blij als ik kan rijden vind het beetje een luxe mentaliteit.
Ik rij altijd als het volgens mijn schema is of het nu 40 graden is of -10 vriest. Met de kou wordt je vanzelf warm vaak ga ik zelfs zweten. En met de warmte doe ik wat mijn paard aangeeft. Met de warmte probeer ik wel vroeger te rijden of later.
beter dan in de hitte
Warm krijg je het immers vanzelf wel als je bezig bent.
Prisca schreef:Ik snap dit ... en trainen dus.
Loesje88 schreef:Bij het idee om in de vrieskou naar buiten te gaan vind ik het niet zo'n aantrekkelijk idee... maar als ik eenmaal bezig ben vind ik het heerlijk!beter dan in de hitte
Warm krijg je het immers vanzelf wel als je bezig bent.
En als je zelfs over een binnenbak beschikt mag je helemaal niet klagen vind ik
Prisca schreef:Ik snap dit soort termen niet te koud of te warm om te rijden???. Is iedereen nou zo verwend ik ben altijd blij als ik kan rijden vind het beetje een luxe mentaliteit.
Ik rij altijd als het volgens mijn schema is of het nu 40 graden is of -10 vriest. Met de kou wordt je vanzelf warm vaak ga ik zelfs zweten. En met de warmte doe ik wat mijn paard aangeeft. Met de warmte probeer ik wel vroeger te rijden of later.

.
het paard maakt het niet zoveel uit, de ruiter meestal wel...
. Vuurwerk viel ook wel mee gelukkig, op de terugweg wat jongeren die keurig even stopten met afsteken toen wij langs kwamen