Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
my_precious schreef:bij mij blijft mijn paard onder de fleece en 300 grams en gevoerde regendeken staan, het wordt vannacht weer min 12 dus vind het nog te koud om nu al een deken eraf te halen..zodra het min 3 wordt snachts gaat er 1 deken af bij mijn paard.
mirgino schreef:my_precious schreef:bij mij blijft mijn paard onder de fleece en 300 grams en gevoerde regendeken staan, het wordt vannacht weer min 12 dus vind het nog te koud om nu al een deken eraf te halen..zodra het min 3 wordt snachts gaat er 1 deken af bij mijn paard.
waar woon jij dan?
ze geven -2 tot + 2 op
bij mij in de buurt is het vannacht boven 0
nicky_rilana schreef:
nicky_rilana schreef:
mirgino schreef:nicky_rilana schreef:
dan was het afgelopen nacht -11 en komende nacht -4 bij jou
even op buienradar gekeken
Het is op de meeste plaatsen bewolkt en in het westen en midden van het land komt ijzel waardoor het gevaarlijk glad is. Elders in het land valt er nog wat lichte sneeuw. Ook vannacht houdt de lichte neerslag aan en blijft de kans op gladheid groot. Verder is het tamelijk nevelig en komt er plaatselijk mist voor. Al met al kenmerkend weer dat hoort bij een invallende dooi. De minimumtemperatuur ligt tussen -2 graden in het zuidoosten en +2 aan de westkust. De wind waait uit richtingen zussen zuidwest en noordwest en is zwak tot matig.
Maandag overdag is er in het algemeen veel bewolking en met name in de middag en avond valt er af en toe regen, in het oosten en zuidoosten mogelijk voorafgegaan door (natte) sneeuw. Lokaal kan er ook mist voorkomen. De middagtemperatuur ligt tussen +2 graden in het zuidoosten en +5 langs de kust. De wind is meest matig en draait van noordwest naar zuidwest. (Bron: KNMI)