Ik zie door het bos de regendekens niet meer…
Dit lijkt mij een fijne deken;

Deze ook maar dan zonder de hoody:

Vraag me niet waarom maar ik wil dus eigenlijk geen hoody op de deken
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pallatin schreef:Die onderste is een eczeemdeken, heeft je paard dat nodig? Dat is namelijk wel warmer dan een gewone vliegendeken is mijn ervaring. Voor mij persoonlijk is hoeveel UV-bescherming niet zo’n issue maar wel de kleur: ik heb t liefst een zo licht mogelijke; daarin mijn paard het koelst onder. Daarom zou ik die kramer deken niet kopen (iig niet in die kleur). Verder nog het overwegen waard; is je paard een sloper? Of staat ie met slopers in de kudde? Want dan zijn die zachte stoffen zoals van die kramer deken zo kapot…die eczeemdekens kunnen vaak wel wat meer hebben. En die hoodie kan je er toch afslopen als dat niet bevalt?
Pallatin schreef:Snap ik helemaal hoor Lies, ik vroeg t met name voor Alja. Dan heb je misschien meer keus als dat geen harde eis is. Ik denk dat elke deken wel UV werend is in bepaalde mate(immers, zelfs door stof met een ‘open’ structuur komen niet alle UV stralen heen denk ik?)
@Alja heb je al iets gepast? En heb je een foto van je paard? Wat zijn je eisen/wensen?
Pally schreef:Wesseltje schreef:Iemand hier misschien een oplossing waarmee ik de disk kan vervangen bij een amigo bug rug?
Ik vind het niet zo prettig zitten.
Ik had de disk destijds vervangen door gewone haak/oog sluitingen, zoals de sluitingen bij de buiksingels
Alja schreef:Pallatin schreef:Snap ik helemaal hoor Lies, ik vroeg t met name voor Alja. Dan heb je misschien meer keus als dat geen harde eis is. Ik denk dat elke deken wel UV werend is in bepaalde mate(immers, zelfs door stof met een ‘open’ structuur komen niet alle UV stralen heen denk ik?)
@Alja heb je al iets gepast? En heb je een foto van je paard? Wat zijn je eisen/wensen?
[ [url=m/ra4c72.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn paard
Ik vind een disc sluiting heel fijn
Wil geen hoody
Vind vaste hals erg fijn en dan graag met een elastisch stukje ertussen
Br heeft fijne dekens maar die zijn nu ook met hoody
lies schreef:Nooit geweten dat zo'n sluiting een sandwich sluiting heet![]()
Je hebt eigenlijk alleen de camo flysheet van Horseware met disc en de Rambo protector heeft een uitvoering met disc. Verder heb je volgens mij niets in de 'normale' (niet XL) maten met disc.
Is een V sluiting ook een optie, zoals de Kramer heeft? Want dan heb je wel veel meer opties.