Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarrieLeen schreef:Hoi allemaal,
ik heb al gezocht op de zoekmachine, maar er zijn zoveel vragen en antwoorden dat je door de bomen het bos niet meer zit.![]()
Wij zijn op zoek naar een deken voor een Friese merrie van ongeveer 1.65m.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de (gevoerde) outdoordekens van Weatherbeeta, met een losse hals?
En de QHP-winterdekens, heel ander segment volgens mij, wat zijn daar jullie ervaringen mee?![]()
Er zijn er zoveel, volgens mij moeten we maar gewoon een keer de knoop doorhakken, maar van te voren wat info inlezen kan nooit kwaad!
Nouvel schreef:Voor de Horseware deken gebruikers even een vraagje...
Hoe zijn de ervaringen met het gebruik van een liner een maat kleiner dan de buitendeken?
Ik heb vorig jaar voor mijn jonge paard Rambo dekens aangeschaft met alle diktes liners, en hij is nu dus uit zijn dekens gegroeid...![]()
Ik heb een 2e hands Rambo een maat groter gekocht om te kijken of dat gaat, en dat is wat ruim maar het kan.
Nu zat ik me alleen af te vragen, zouden mijn liners daar nog wel onder kunnen of zou ik die toch ook echt een maat groter moeten hebben?
simodi schreef:Volgens mij is een maat groter alleen wat langer op de rug. Dus je komt achter misschien net een stukje tekort. Je zou dan ook nog een extra sluiting aan de clip van de liner kunnen doen, bijvoorbeeld een karabijn haak. Dan heb je die lengte al extra!