Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:rhino 50 bestaat niet inderdaad, maar de ongevoerde heeft wel een hele lichte vulling vergleijkbaar met een 50 grams deken, die zie ik zelf ook als ong 50 grams.
hij is duidelijk warmer dan de ongevoerde amigo bijv.
rhino valt voor ruimer dan bucas.
mcjv schreef:Hier twijfels of ik vannacht een 100 grams op ga leggen aangezien het 4 graden word. Deken zou er in de ochtend af gehaald kunnen worden. Ze is overigens niet geschoren. Het is mijn eerste paard dus mijn eerste winter met dekens. Wat zouden jullie doen?
Edit: ze staat nu onder 0 grams en zou dan morgen voordat ze de wei op gaat die weer om krijgen.
mcjv schreef:Hier twijfels of ik vannacht een 100 grams op ga leggen aangezien het 4 graden word. Deken zou er in de ochtend af gehaald kunnen worden. Ze is overigens niet geschoren. Het is mijn eerste paard dus mijn eerste winter met dekens. Wat zouden jullie doen?
Edit: ze staat nu onder 0 grams en zou dan morgen voordat ze de wei op gaat die weer om krijgen.
Marloes__ schreef:mcjv schreef:Hier twijfels of ik vannacht een 100 grams op ga leggen aangezien het 4 graden word. Deken zou er in de ochtend af gehaald kunnen worden. Ze is overigens niet geschoren. Het is mijn eerste paard dus mijn eerste winter met dekens. Wat zouden jullie doen?
Wat is je bedoeling met een 0 grams deken? Voor warmte zorgt ie niet namelijk, en regenen gaat het ook niet. Je paard heeft dus veel meer aan een 100gr.