Iemand die iets weet?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nibbit schreef:Patt schreef:Vraag ik heb de volgende dekens in bezit:
- Rambo original regendeken met losse hals
- Rambo WUG regendeken
- Rambo WUG medium 200 grams
Daarnaast heb ik een 100 en 200 grams liner die ik in de Rambo original kan gebruiken.
Nu twijfel ik tussen de Rambo Supreme 200 gram met gevoerde hals en de Rambo Duo (100 grams buitendeken met 300 grams liner) om als aanvulling te gebruiken.
Ik zou dan misschien alleen nog een dikkere liner kopen, outdoordekens heb je genoeg?
Nessa schreef:Hier alles zonder hals.
ik ga de hals ook niet scheren.
Nouvel schreef:ik kan overdag niet wisselen, en ik ben bang dat 100 met het zonnetje erop overdag toch nog te warm wordt...
Patt schreef:MoniekV schreef:Ik zou voor de Rambo supreme medium gaan, ik heb zelf de vari layer versie en vind het echt een super fijne deken.
Nog even een vraagje dan over de vari layer versie, is het niet dat de onderzijde ongevoerd zijn en zijn die dan niet sneller erg nat eo doorweekt?
MoniekV schreef:Nee, de gehele deken is 150 gram gevoerd en boven op de rug nog 100 gram extra. Je mag de dekens altijd bij mij komen bekijken
Patt schreef:MoniekV schreef:Nee, de gehele deken is 150 gram gevoerd en boven op de rug nog 100 gram extra. Je mag de dekens altijd bij mij komen bekijken
Hmmm dan ga ik de varilayer nog eens even goed bekijken. Bedankt weer voor het aanbod, misschien kom ik binnenkort wel een keertje even bij je spieken bij de dekens en kunnen we ook gezellig even bijkletsen