Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saaams schreef:Spenk schreef:Maar juist die halsopening wordt in een kleinere maat ook kleiner!
Maar als amigo zo fantastisch ligt bij je pony zou ik gewoon die kopen
Probleem is alleen dat de amigo bravo lijn (v sluiting), fantastisch past.
Die variant bestaat niet in een vliegendeken. Enkel met disc, dat is te nauw.
Ik heb voor nu een amigo bug rug besteld en zie het wel.
Saaams schreef:Dank. Die zal ik op het lijstje plaatsen om evt te bestellen als de amigo niet past.
Die Rambo moet standaard een maat kleiner toch, kan me ergens herinneren dat de protector ruim valt.
Saaams schreef:Dank. Die zal ik op het lijstje plaatsen om evt te bestellen als de amigo niet past.
Die Rambo moet standaard een maat kleiner toch, kan me ergens herinneren dat de protector ruim valt.
Slmt9 schreef:Saaams schreef:Dank. Die zal ik op het lijstje plaatsen om evt te bestellen als de amigo niet past.
Ja de rambo protector valt wel een halve maat groter. Dat is ook gelijk de reden waarom hier alle paarden er schuurplekken van krijgen.
snorkel1986 schreef:Weet iemand vliegen dekens zonder sluitingen? Paard vind het denk ik grappig om vast te hangen in een hooinet elke keer... hoop dat ze het grapje tegen de winter vergeten is
snorkel1986 schreef:Weet iemand vliegen dekens zonder sluitingen? Paard vind het denk ik grappig om vast te hangen in een hooinet elke keer... hoop dat ze het grapje tegen de winter vergeten is
Tancreda4 schreef:Iemand een veilige tip om buiksingels te verlengen?M'n paard is te dik gewordenuh m'n deken is gekrompen
Celebi schreef:Tancreda4 schreef:Iemand een veilige tip om buiksingels te verlengen?M'n paard is te dik gewordenuh m'n deken is gekrompen
Afhankelijk wat voor singels eraan zitten, maar ik heb deze gekocht voor mijn Rhino omdat de middelste buiksingel echt heel raar kort is..
https://www.kramer.nl/Merken/Felix-Bueh ... stsluiting
Celebi schreef:Tancreda4 schreef:Iemand een veilige tip om buiksingels te verlengen?M'n paard is te dik gewordenuh m'n deken is gekrompen
Afhankelijk wat voor singels eraan zitten, maar ik heb deze gekocht voor mijn Rhino omdat de middelste buiksingel echt heel raar kort is..
https://www.kramer.nl/Merken/Felix-Bueh ... stsluiting
Tancreda4 schreef:snorkel1986 schreef:Weet iemand vliegen dekens zonder sluitingen? Paard vind het denk ik grappig om vast te hangen in een hooinet elke keer... hoop dat ze het grapje tegen de winter vergeten is
Ik verbind de sluitingen met vet wrap en doe ze vervolgens over t hoofd aan en uit.
lies schreef:De ripstop hoody heeft een disc, maar is wel een dikkere deken. Neigt naar eczeemdeken.
En de Rambo protector heeft een disc versie.
Maar vroeg me af, valt de protector met disc anders dan de protector met musketon haken?