Alou schreef:Iemand ervaring met de Shires dekens? Hoe vallen ze? zijn ze vergelijkbaar met Weatherbeeta?
Ik heb een deken van Shires en ben daar wel tevreden over! Zit netjes, schuurt niet en is goed waterdicht.
Heb geen ervaring met Weatherbeeta.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nessa schreef:Denk niet dat ze bedoeld dat je persé horseware of bucas moet hebben, maar een goed passende deken.
Nies_ schreef:Inderdaad. Straks kunnen ze wel dag en nacht dezelfde deken op, maar nu echt nog niet. Je gaat je paard toch niet in zo'n oven laten een hele dagMaarja ik snap ook niet dat mensen hun paard zo'n niet ademend slecht passend zeil opgooien, het is toch puur voor jezelf dus dan mag je ook wel aan het comfort van je paard denken.
Lucy_121 schreef:Heeft iemand hier ervaring met dekens van het merk Nika? Zijn ze goed waterdicht? Ik kan er een met een halve hals van een vriendin overkopen, ik hoop dat dat helpt tegen inregenen.
Naath86 schreef:Die van mij wel Debbie. Dat is de foto er iets boven met mijn vosje.
byjou1983 schreef:Mijn paarden hebben de regendeken op.
Mijn oudje heeft een zomerdeken op en regendeken.Geen overbodige luxe vandaag.
Weet iemand van jullie of je een regendeken ook zelf kunt wassen met iets wat de deken dan ook weer waterdicht maakt?
Beau_Myrthe schreef:Ik zou beide proberen maat M wordt aangeraden maar valt soms heel groot. Hier ook maat S van Rambo hals omdat ze zo ontzettend groot vallen.
byjou1983 schreef:Mijn paarden hebben de regendeken op.
Mijn oudje heeft een zomerdeken op en regendeken.Geen overbodige luxe vandaag.
Weet iemand van jullie of je een regendeken ook zelf kunt wassen met iets wat de deken dan ook weer waterdicht maakt?
Naath86 schreef:Beau_Myrthe schreef:Ik zou beide proberen maat M wordt aangeraden maar valt soms heel groot. Hier ook maat S van Rambo hals omdat ze zo ontzettend groot vallen.
Het probleem is dat ze bij Divoza volgens mij het goedkoopste zijn (57 euro) en daar ook nog eens 25% korting is. Alleen is bij Divoza alleen met M en L, maar ik neig zelf ook naar de S. Bij de paardendrogist zijn ze er wel in maat S, maar zijn ze weer duurder 69.95 en 20% korting. Vind ik al met al dus nog een behoorlijk prijs verschil!