Het is so far de enige die ok lijkt te passen. Heb m terug gestuurd omdat ik bang ben voor afgeschuurde manen, maar inmiddels bij vliegendeken nr 7 dus misschien moet ik toch gaan heroverwegen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pallatin schreef:Wie heeft de gouden tip: ik krijg de achterste buiksingel van de rambo protector met geen mogelijkheid meer dicht en de buikflap is daar dus ook niet groot genoeg meer. Verlenger van de singel had ik wel gevonden van bucas, past dat ook op een horseware? En iemand een idee hoe het probleem van de te kleine buikflap op te lossen? Juistheid buikflap is belangrijk, hij trapt naar z’n buik als ie beestjes voelt
Slmt9 schreef:Hier bijten de dazen altijd door die mesh dekens heen, ik ontkom daardoor nooit aan een deken zoals de Protector of een eczeemdeken.
De Shires sweet itch bevalt hier echt ontzettend goed. Niet meer dat gedoe met borstsluitingen die naar binnen vouwen en schuurplekken geven.Pallatin schreef:Wie heeft de gouden tip: ik krijg de achterste buiksingel van de rambo protector met geen mogelijkheid meer dicht en de buikflap is daar dus ook niet groot genoeg meer. Verlenger van de singel had ik wel gevonden van bucas, past dat ook op een horseware? En iemand een idee hoe het probleem van de te kleine buikflap op te lossen? Juistheid buikflap is belangrijk, hij trapt naar z’n buik als ie beestjes voelt
Heb je geen oude horseware deken? Ik maak die singelverlengers zelf van de singels van oude dekens en had laatst voor het eerst een die niet een op een paste. Maar weet niet of die van een Bucas deken af kwam.
Saaams schreef:Ik heb nu de vliegendeken van horsegear besteld. Vanwege dezelfde sluiting als Amigo. Dat past hier fantastisch. Hopelijk deze deken qua hals aanzet dus ook.
Het sterft ineens vd dazen in de wei. Bizar.
[ [url=m/gIUXuV.png]Afbeelding[/url] ]
Celebi schreef:Die kan misschien toch wel gewoon een maatje kleiner? Dan zit ie misschien perfect?
Spenk schreef:Celebi schreef:Die kan misschien toch wel gewoon een maatje kleiner? Dan zit ie misschien perfect?
Ja deze is 1 misschien wel 2 maten te groot.
Spenk schreef:Celebi schreef:Die kan misschien toch wel gewoon een maatje kleiner? Dan zit ie misschien perfect?
Ja deze is 1 misschien wel 2 maten te groot.
Spenk schreef:Maar juist die halsopening wordt in een kleinere maat ook kleiner!
Maar als amigo zo fantastisch ligt bij je pony zou ik gewoon die kopen