Piekosjj schreef:Helaas heeft mijn paard toch schuurplekken gekregen van de bug buster. Zo lastig zeg! Tijdens onze lange zweedse winters staat ze maandenlang 24/7 in de dekens en heeft ze nergens ook maar 1 schuurplekje, maar met vliegendekens gaat het toch mis bij haar. Ze heeft een lelijke plek gekregen precies bij de borstsluiting, nogeneens echt een schuurplekje maar echt meteen alle vacht weg en gevoelig uit het niets. Ook toch helaas schuurplekken op de schouders die ze zelfs bij de Protector niet echt kreeg. Ze heeft de deken ongeveer 1.5 week 24/7 opgehad, en nu deze week kwam die plek op de borst opeens tevoorschijn, terwijl ze de deken nu al een ruime week niet echt op heeft gehad door het winderige weer.
Ik zag hier iemand die een sok om de borstsluiting heeft gemaakt, hoe moet ik dat voor me zien? Of zou ik de Protector bij de borst wat kunnen verkleinen? Helaas heb ik geen naaimachine, met de hand kan ik wel het een en ander repareren maar ik weet niet of ik zó handig benVan de Protector kreeg ze in ieder geval geen schuurplekken op de schouders. Of elke dag een andere deken op doen

Ik heb de hals aan beide kanten ingenomen, dat werd te klein. Aan een kant ingenomen en de klittenband verwijderen heeft het wel opgelost vwb de schuurplekken op de boeg. Van de sok de tenen afgeknipt en dan om de gespen heen.
De rechte sluiting maakte voor het omslaan van de borstsluiting geen verschil dus is waars voor jou ook niet noodzakelijk.