Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miriam91 schreef:Bucas nog niet geprobeerd, omdat de gewone dekens van Bucas vreselijk liggen op hem. Maar wie weet is de vliegendeken anders? Een lijstje met wat jij al geprobeerd hebt is erg welkom, dan hoef ik daar m'n geld niet aan uit te geven
SharonIndezz schreef:Iemand die mij kan adviseren ? Ik ben opzoek naar een vliegendeken van degelijk materiaal, voor een groot, breeddikpaard, ze heeft een hele gevoelige huid, dus de Rambo protector lijkt mij minder geschikt? Ze draagt van de Rambo optimo maat 6,6 en dat is perfect, maar bijvoorbeeld Kentucky 2.05 of amigo bravo plus lite zijn veel te krap
SharonIndezz schreef:Iemand die mij kan adviseren ? Ik ben opzoek naar een vliegendeken van degelijk materiaal, voor een groot, breeddikpaard, ze heeft een hele gevoelige huid, dus de Rambo protector lijkt mij minder geschikt? Ze draagt van de Rambo optimo maat 6,6 en dat is perfect, maar bijvoorbeeld Kentucky 2.05 of amigo bravo plus lite zijn veel te krap
lies schreef:Haha, ik vind die wel schattig staan hoor![]()
Ik heb trouwens de mio met de extra klittenband sluiting aan de voorkant. Weet niet of het verschil maakt in pasvorm, maar het is deze
https://www.agradi.nl/mio-fly-rug-lunar ... 45-198.htm
Donnatella schreef:Heeft iemand al ervaring met de nieuwe vliegendeken van Dominick? Hoe is de stof en pasvorm? Ik vind de Rambo protector super qua pasvorm, maar de stof is erg stuf. Vandaar dat ik wat aan het rondkijken ben.
Slmt9 schreef:Ik vond die Lemieux eigenlijk helemaal niet lijken op de protectorhet is al even geleden dat ik hem heb in huis had, maar heb hem niet eens uit de verpakking gehaald (enkel om te voelen) en toen weer geretourneerd. Ik weet niet meer precies waarom
XladyX schreef:Slmt9 schreef:Ik vond die Lemieux eigenlijk helemaal niet lijken op de protectorhet is al even geleden dat ik hem heb in huis had, maar heb hem niet eens uit de verpakking gehaald (enkel om te voelen) en toen weer geretourneerd. Ik weet niet meer precies waarom
Ik zeg nergens dat de LeMieux op de protector lijkt, juist dat de stof een stuk zachter ismijn sloper sloopt m tot nu toe niet en geen gaatjes (iig niet voor de weken dat hij hem droeg, nu al een aantal weken niet meer gezien het koude weer). Ik las al eerdere keren in dit topic dat jij de stof ervan niks vond, maar ik ben er juist erg blij mee. Zou adviseren ze in de winkel eerst te bekijken en voelen
Piekosjj schreef:Vandaag mijn tweedehands Bug Buster aangekomen in maatje 130Ik heb dus van HW regendeken een 140 die goed past, en de Protector 140 die echt heel veels te groot is. Hij trok zo aan de schoft naar achter, en ondanks dat ze 'm pas een week op heeft, al veel schuurplekken/lelijke vacht aan de zijkant van haar buik door de wrijving. De stof is echt te hard voor haar. De stof van de bug buster is echt heel zacht, dat was de voornaamste reden dat ik een andere deken wou. Voor het mooie wellicht net wat te strak op de schoft, maar hij is zo zacht dat ik niet het idee heb dat ze daar last van heeft. Ze heeft ook wel een hele hoge schoft
Protector 140. Die is echt wel 20 cm te lang
[ Afbeelding ]
Mio 140 regendeken die echt heel netjes zit. Die heb ik meer voor extra, natte zomerdagen dus niet haar standaard winterdeken. Voor de hele winter lang heeft ze echt een halve hals nodig
[ Afbeelding ]
En de bug buster 130. Haar billen steken wat uit, maar dat is de overzien. Hij blijft in ieder geval heel mooi voor haar schoft liggen!
[ Afbeelding ]