Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
The_Cat schreef:Wat denken jullie dat de beste oplossing is? Gisteren een discussie over gehad op stal.
Ik heb enkele goede staldekens nog, echter zijn deze niet waterdicht. Ik had hier graag een ongevoerd regendeken met hals over gelegd. Ik dacht dat ik beter een maatje groter kon nemen (normaal 185 dus nu beter een 195), maar andere zeiden dat dit niet mag want dan past het deken niet. Het is eigenlijk echter wel de bedoeling dat het altijd bovenop een ander deken gelegd zou moeten worden, en dan lijkt een 185 mij te klein?
wortelsussie schreef:Hebben jullie ervaring met deze deken? Zal vanwege de ej merk niet heel sterk zijn, maar is die goed waterdicht en warm?
http://www.ej.nl/paard/dekens-toebehore ... _2398.html
Heb een super fijne harrys horse 200g welke beter ligt dan de bucas alleen heeft die geen halshaken en de binnenvoering is ruw... super jammer der hele vacht gaat naar de malle.
Of ik moet creatief gaan bedenken hoe ik hals lusjes eraan krijg en een gladde binnenvoering... hmmm???
Patt schreef:Stamper schreef:Pony met haar nieuwe deken en graasmasker!
[ [url=m/2aUpN8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fleecedekens onder dekens ben ik gewn voorstander van, maar dat is geheel ieder zijn eigen keuze!
Mooie nieuwe deken de Amigo Bravo Wug zo te zien, welke maat had je nou hiervan nodig?
Deze past in ieder geval erg netjes zo.
The_Cat schreef:Ik denk dat ik 1 van decathlon ga halen. Ik hoor op stal er redelijk goede ervaringen over, en je kan blijkbaar het nekstuk er ook weer afhalen. Dat zou ik handig vinden, want het regendeken is enkel maar om over de harry horse higliners te leggen
Marlou_ schreef:Goedemorgen!
Ik heb wat hulp nodig bij het uitzoeken van een deken voor mijn haflinger, wellicht zijn er mensen met het zelfde probleem.
Hij heeft niet een hele brede borst maar de hals is breed waardoor de meeste dekens te krap zijn bij de hals.
Wat ik tot nu toe geprobeerd heb:
Amigo: was te smal bij de hals
Wheaterbeeta: heel fijn! Alleen het zijn qua pasvorm zo wijd, net een jurk en ik heb last van inregenen bij de schouders. Wel sterke dekens.
Wat ik zoek is een deken met een halve hals zodat ik minder last heb van inregenen. Ik ben niet meteen op zoek naar de duurste merken zoals bucas ect maar zou ze wel graag wat meer als 1 seizoen willen gebruiken.
Hebben jullie ideeën?