mijn e-pony staat sinds gister ook onder een 0 gr regendeken dag en nacht behalve als het overdag te warm wordt. hij is bezig met een vacht aanmaken en probeer dat te voorkomen
Hallo! Ik meld mij even. Ik heb sinds augustus een eigen paard, ik heb alle dekens die ik (denk ik) nodig heb al liggen, ik mis alleen nog een 100 grams.
Ik ben erg tevreden over de pasvorm van de Amigo dekens bij haar. Is er iemand die de amigo liner 100 gram heeft en mij kan vertellen of de kwaliteit bevalt?
Eventueel andere 100 grams dekens mogen ook gedeeld worden, in de prijsklasse van ongeveer €100.
Kwaliteit van 100 grams is volgens mij prima. Alhoewel er snel scheurtjes in komen.
Polkiej_x
Geplaatst: 29-09-16 20:44
Heb zelf ook amigo liners heel erg fijn. goede kwaliteit ook! Schuiven niet, je kan de voorkant vast maken aan de dekens (als je amigo deken hebt voor de liners) en aan de achterkant! Heel handig systeem
Ah dat wist ik niet. Dat is inderdaad wel handig. Dankjewel voor de snelle reacties!
Cerastes
Geplaatst: 29-09-16 20:50
Nou hier is het best koud door de harde gure wind en ook veel regen gehad vandaag ! Gelukkig heb ik vanmorgen voordat het begon met regenen lekker een 0grams regendeken opgedaan. Pony staat 24/7 buiten dus het moet wel op nu, anders kan mn dochtertje niet meer rijden of poeten. Blijft hier komende dagen koud... De nachten zijn al rond de 9/10 graden.
Hier in tzuiden heel de dag harde warme wind, wel.droog en rond de 22 graden dus overdag zonder en gezien het weer staan ze vannacht oo stal en daar heb ik de dekens ook afgelaten ander en word het snel te warm denk ik.
Nouvel
Geplaatst: 29-09-16 21:41
Hier ook nog geen dekens op, wordt wel twijfelachtig met dit weer maar de temp is nog net te hoog...
Deken toch maar er af gehaald net, in stal was het warm genoeg zonder. Zoals de voorspellingen nu zijn laat ik hem morgen ook af. Zonnetje met 16 graden.
Ook hier vanmiddag de 0 gram regendekens opgelegd, deze houden ze vannacht op stal ook op. Morgen zien we maar weer. Pfff ingewikkeld met dit weer hoor. Dit weekend wordt het weer kouder en worden er regelmatig buien voorspeld.
Hier geschoren . Nacht op stal zonder deken vannacht en morgen weer overdag 0 grams op buiten en daarna ook binnen 0 grams want het gaat maar 9-10 graden worden
Linnie050
Geplaatst: 30-09-16 04:57
Ik heb ook amigo bravo liners systeem. 0 Grams en 100 Grams dekens kan ik wisselen als de deken erg nat is. En 100, 200 en 300 gram liners als onderdeken. Kan je mooi combineren in de winter enz.
Ik heb ze hier op bokt besteld bij josie. Vaak goedkoper dat in de winkel.
Als je contact met haar opneemt stuurt ze je de prijs. Je kan dan de online aanbiedingen bekijken en wat dan goedkoper is.
Ik ga straks waarschijnlijk de 100 grams onderdeken erbij leggen. Paard staat sinds een week onder een fleecegevoerde regendeken en voelde niet te warm met 19 graden en zon. Vandaag wordt het guur.
Bij mijn appaloosa blijven d'r 'manen' (is een groot woord voor dat plukje dat ze heeft) heel onder de Rambo wug. Zijn wel kapot door de Flybuster maar de wug plet d'r manen tot nu toe alleen maar.
Dekens die ik gebruik heb ik aan een dekenladder hangen, andere dekens liggen gewassen in de daarvoor bestemde tassen xD.