Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Slmt9 schreef:Kan iemand mij vertellen hoe de Shires highlander valt? Mijn paard heeft van horseware maat 183, dat is een tussenmaat die ik bij Shires niet zie. Lees in de reviews wisselend dat hij goed of groot valt, dus twijfel even welke maat ik moet hebben.
Spenk schreef:Slmt9 schreef:Kan iemand mij vertellen hoe de Shires highlander valt? Mijn paard heeft van horseware maat 183, dat is een tussenmaat die ik bij Shires niet zie. Lees in de reviews wisselend dat hij goed of groot valt, dus twijfel even welke maat ik moet hebben.
Die maat is letterlijk overal verkrijgbaar van shires.
StefanieT schreef:Hoi,
Ik ben op zoek naar een ongevoerde regendeken die qua pasvorm vergelijkbaar is met Bucas Big Neck dekens. Het liefst moet deze deken ook op kunnen als de temperatuur boven de 15 graden is, zoals met de stortbuien van nu. Heeft iemand dé tip?
Nouvel schreef:StefanieT schreef:Hoi,
Ik ben op zoek naar een ongevoerde regendeken die qua pasvorm vergelijkbaar is met Bucas Big Neck dekens. Het liefst moet deze deken ook op kunnen als de temperatuur boven de 15 graden is, zoals met de stortbuien van nu. Heeft iemand dé tip?
Amigo XL?
Of bucas sunshower met borstverbreder?
IwanLuver schreef:Hier ook weer een pas-sessie
De Premier Equine Super Lite vliegendeken
- 6'0 135/185
[ [url=m/oGKGu2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Zpvdus.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5L7In0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NBSTqL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j7Wbpw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x5a2vD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BhiqQR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beetje aparte stof maar lijkt wel sterk. De recensies van deze deken zijn erg goed
IwanLuver schreef:Hier ook weer een pas-sessie
De Premier Equine Super Lite vliegendeken
- 6'0 135/185
[ [url=m/oGKGu2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Zpvdus.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5L7In0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NBSTqL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j7Wbpw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x5a2vD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BhiqQR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beetje aparte stof maar lijkt wel sterk. De recensies van deze deken zijn erg goed