Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stamper schreef:Pony met haar nieuwe deken en graasmasker!
[ [url=m/2aUpN8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fleecedekens onder dekens ben ik gewn voorstander van, maar dat is geheel ieder zijn eigen keuze!
liekec schreef:Hoi!
Ik kom mij even melden. Heb sinds kort een eigen paard (eerste) waarbij een stuk of 9-10 dekens werden meegeleverd![]()
Nou ben ik een totale leek, maar ik vind het nu heel lastig om iets op te leggen/wat/wanneer etc. Ik lees hier dus graag mee.
Ik las dat mensen snachts al dekens op hebben maar overdag weer af, dat is hier helaas geen optie... Raden jullie dan aan om te wachten totdat het kouder wordt met een 0grams regendekens, of te wachten en dan al bijv een 100 grams regendekens op te doen? Het gaat over een KWPN'er van 8 die overdag buiten staat en snachts op stal.
MoniekV schreef:Ik heb ook een LamiCell fleece deken, lijkt een beetje op de newmarket van rambo en dat is idd ook een hele fijne deken.
Beetje onduidelijke foto maar bij mijn paard sluit de rambo heel netjes aan, je mag hem passen maar het is maat 195..
[ [url=m/hncEQy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Patt schreef:MoniekV schreef:Ik heb ook een LamiCell fleece deken, lijkt een beetje op de newmarket van rambo en dat is idd ook een hele fijne deken.
Beetje onduidelijke foto maar bij mijn paard sluit de rambo heel netjes aan, je mag hem passen maar het is maat 195..
[ [url=m/hncEQy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lijkt me echt een super fijne deken! Is dit de Rambo Deluxe Fleece?
Patt schreef:liekec schreef:Hoi!
Ik kom mij even melden. Heb sinds kort een eigen paard (eerste) waarbij een stuk of 9-10 dekens werden meegeleverd![]()
Nou ben ik een totale leek, maar ik vind het nu heel lastig om iets op te leggen/wat/wanneer etc. Ik lees hier dus graag mee.
Ik las dat mensen snachts al dekens op hebben maar overdag weer af, dat is hier helaas geen optie... Raden jullie dan aan om te wachten totdat het kouder wordt met een 0grams regendekens, of te wachten en dan al bijv een 100 grams regendekens op te doen? Het gaat over een KWPN'er van 8 die overdag buiten staat en snachts op stal.
Ik zou echt beginnen met een regendeken deze kan nu eventueel op als je paard het niet te warm krijgt eronder. Bij geen zonnig en niet te warm weer kan hij al wel op, nachten zijn zeker al koud genoeg ervoor.
Robin_Rikkie schreef:190, zoals al mijn andere Horseware dekens.. Hij zit gewoon echt niet goed bij de borst en ik weet nu dus niet wat ik nu nog kan proberen..
spottedponie schreef:Hoe blijven de manen onder de amigo bravo wug? Mijn merrie heeft al niet veel manen, en zou het niet tof vinden als ze door de deken afschuren...
Nessa schreef:Nog een ander vraagje.
Hebben jullie een leuk idee voor het opbergen van je dekens?
Ik neem ze gewoon naar huis, en in de rommelkamer.
Maar hebben jullie een leuk idee qua kist/kast?