Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
it_is_me schreef:Die liners zijn zeker handig! Ik heb hier ook een Rhino Wug Lite liggen, maar daar kunnen volgens mij geen liners onder, dat gaat alleen bij de 'gewone'. En mijn draver heeft echt dekens met halve hals nodig, aangezien zijn schoft anders stuk gaat. Of zijn er ook Liners met halve hals?
AramisJames schreef:it_is_me schreef:Die liners zijn zeker handig! Ik heb hier ook een Rhino Wug Lite liggen, maar daar kunnen volgens mij geen liners onder, dat gaat alleen bij de 'gewone'. En mijn draver heeft echt dekens met halve hals nodig, aangezien zijn schoft anders stuk gaat. Of zijn er ook Liners met halve hals?
Ze bestaan niet met halve hals... De liners zijn voor mijn paard ook wat naar de ruime kant aan z'n hals, maar doordat ze vast zitten aan een deken die hoog op de schouders sluit, blijven ze ook mooi liggen zonder te gaan trekken op schoft of schouders. Ik heb nu de Rhino plus, gaat de schoft van je paard ook stuk van de Rhino's zonder halve hals? Want bij de mijne sluit die ook mooi hoog aan, zodat er niks trekt of schuurt op de schoft (terwijl andere dekens die minder hoog aansluiten ook wel eens de neiging hebben om naar achter te zakken en te gaan schuren op de schoft).
LenaBaars schreef:vraagje voor mensen met Rambo/Rhino dekens die werken met liner systeem;
Wat als de 400 niet genoeg is? hoe bevestigen jullie de 2e onderdeken??
Geaa schreef:Ik heb al wel wat gelezen onder dit systeem, maar ben wel heel benieuwd hoe het werkt. Had al wel wat gegoogled.
Wat doen jullie tegen schuurplekken van dekens of als staldeken naar achteren schuift?
Gentlegiant schreef:Interhippique zou ik persoonlijk al niets van kopen
Maar goed dat heb jij nu ook ervaren
LenaBaars schreef:vraagje voor mensen met Rambo/Rhino dekens die werken met liner systeem;
Wat als de 400 niet genoeg is? hoe bevestigen jullie de 2e onderdeken??
it_is_me schreef:Wat ik mij afvraag is of de hals van de Rhino Plus hoger is dan die van Rhino Original. Op de foto's die ik kan vinden is de Rhino Plus afgebeeld met halsstuk en is de hals van de deken niet te zien.
it_is_me schreef:Wat ik mij afvraag is of de hals van de Rhino Plus hoger is dan die van Rhino Original. Op de foto's die ik kan vinden is de Rhino Plus afgebeeld met halsstuk en is de hals van de deken niet te zien.
joyce83 schreef:Gaat fleece altijd schuiven? Zit met hetzelfde probleem. Nu een 300 grams winterdeken en een 150 grams deken en exceemhalsdeken erop maar hij voelt niet echt lekker warm zeg maar. Ben aan het twijfelen wat te doen. Heb nog een 0 grams regendeken met hals van amigo liggen en een zweetdeken (fleece). Ga ik dan de regendeken eroverheen doen met als voordeel de hals of ga ik de fleecedeken onderaan doen.