Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb wel gekeken naar die liner, maar die past volgens mij zelfs niet in de Hw deken die ik heb, omdat die vliegendeken vaste hals heeft.
Luxe probleem met schoonhouden en knotten erin houden haha
car0linee schreef:Ik heb nog een oude Rambo protector uit 2018 waarvan de binnenvoering nu wel echt kapot gaat dus dacht dat ik de mijne wel kon vervangen voor een nieuwe in dezelfde maat.
Toch jammer dat die pasvorm van de hals wat gewijzigd is.. dit gaat hem echt niet worden![]()
[ [url=m/daIFma.jpg]Afbeelding[/url] ]
De deken zit verder goed. Dus doe nu poging om hals kleiner te bestellen en kijken hoe de hals dan valt.
Bagheera_206 schreef:car0linee schreef:Ik heb nog een oude Rambo protector uit 2018 waarvan de binnenvoering nu wel echt kapot gaat dus dacht dat ik de mijne wel kon vervangen voor een nieuwe in dezelfde maat.
Toch jammer dat die pasvorm van de hals wat gewijzigd is.. dit gaat hem echt niet worden![]()
[ [url=m/daIFma.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha. Zo ziet mijn Jedi er ook uit.De deken zit verder goed. Dus doe nu poging om hals kleiner te bestellen en kijken hoe de hals dan valt.
Ik heb dus van HW regendeken een 140 die goed past, en de Protector 140 die echt heel veels te groot is. Hij trok zo aan de schoft naar achter, en ondanks dat ze 'm pas een week op heeft, al veel schuurplekken/lelijke vacht aan de zijkant van haar buik door de wrijving. De stof is echt te hard voor haar. De stof van de bug buster is echt heel zacht, dat was de voornaamste reden dat ik een andere deken wou. Voor het mooie wellicht net wat te strak op de schoft, maar hij is zo zacht dat ik niet het idee heb dat ze daar last van heeft. Ze heeft ook wel een hele hoge schoft 

.
. Wel is de Rambo protector dus echt veel meer higterproof dan de big buster, aangezien die het geen drie dagen uithield zonder nieuwe scheur of gat.