Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarrieLeen schreef:Hier sinds vannacht een ongevoerde regendeken, dag en nacht op en dag en nacht buiten.
Het werd echt te koud om haar nog 's nachts zonder buiten te laten, het koelt hier af naar een graad of 5/6.
Dus vanmiddag maar even kijken hoe ze erbij staat in het zonnetje!
spottedponie schreef:Die dekens zijn volgens mij 600D ripstop polyester, klopt dat? Dan zou ik dus in ieder geval voor sterker dan dat gaan. Nou is het dat al snel. Heb je misschien een budget in je hoofd? Ik heb zelf dan wel Bucas, maar Rambo is ook van 1000D ballistic nylon, daar moeten ze echt goed hun best op doen om dat kapot te krijgen, ik heb het nog niet meegemaakt.Het zal vast al ergens in het topic staan, maar het is nogal een werkje om het allemaal door te lezen, dus vandaar vast mijn vraag (ben wel aan het doorlezen hoor) antwoord mag ook per PB voor de kenners...
Ik ben op zoek naar goede dekens voor mijn merrie, ze staat al een aantal jaar onder Harry's horse (thor) maar krijgt schuurplekken op de borst, en de dekens moeten eigenlijk ieder jaar wel een keer gerepareerd worden, ze zijn inmiddels dus aardig op...
Nu overweeg ik dus om voor Horseware te gaan, maar dan?? Heb nu dekenmaat 185 en paard is wat smal (of mijn vorige paarden waren erg breed) wat zou dan kunnen passen volgens jullie ervaringen?
Bedankt alvast!
spottedponie schreef:Het zal vast al ergens in het topic staan, maar het is nogal een werkje om het allemaal door te lezen, dus vandaar vast mijn vraag (ben wel aan het doorlezen hoor) antwoord mag ook per PB voor de kenners...
Ik ben op zoek naar goede dekens voor mijn merrie, ze staat al een aantal jaar onder Harry's horse (thor) maar krijgt schuurplekken op de borst, en de dekens moeten eigenlijk ieder jaar wel een keer gerepareerd worden, ze zijn inmiddels dus aardig op...
Nu overweeg ik dus om voor Horseware te gaan, maar dan?? Heb nu dekenmaat 185 en paard is wat smal (of mijn vorige paarden waren erg breed) wat zou dan kunnen passen volgens jullie ervaringen?
Bedankt alvast!
Voor het beeld
[ [url=m/tCaq0z.jpg]Afbeelding[/url] ]
MoniekV schreef:spottedponie schreef:Het zal vast al ergens in het topic staan, maar het is nogal een werkje om het allemaal door te lezen, dus vandaar vast mijn vraag (ben wel aan het doorlezen hoor) antwoord mag ook per PB voor de kenners...
Bedankt alvast!
Voor het beeld
[ [url=m/tCaq0z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan zou ik voor maat 6'0 (185) gaan en dan de Amigo bravo lijn of Rambo, Amigo heeft tegenwoordig ook dekens met v-sluiting en ze zijn ook van betere kwaliteit dan een paar jaar geleden. Mocht je het budget hebben zijn Rambo ook super fijne dekens
Charizard schreef:Rambo valt best ruim, amigo wat kleiner, rhino geen ervaring mee.
Heb vorig jaar in 2 rambo's geinvesteerd, heel erg blij mee.