Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laurievc schreef:Benen met groot machine is zeker te doen, maar je moet er wat handig mee zijn. Mijn paard vind het bijvoorbeeld echt niet fijn en staat dan geen seconde stil terwijl ze op haar lijf staat te genieten. Met kleintje geen vuil aan de luchtMaar het kan zeker
mirriejj schreef:Waar laten jullie je messen momenteel slijpen. Mijn Jorna messen hebben precies 1 pony gered
Elan_GV schreef:Is het nog te doen om een paard nu nog te scheren of zitten we echt met de zomerharen die ik er dan ook af scheer, ze verhaard al behoorlijk, maar elke keer als ik rijd, dan kan ik haar maar afspoelen, want dan zweet ze zich kapot.
Ik heb mijn messen net laten slijpen, ik moest toevallig naar Bosgra in Hardegarijp (Friesland) ben benieuwd hoe ze zijn. Jorna hoor ik ook veel goede verhalen over.
Elan_GV schreef:Is het nog te doen om een paard nu nog te scheren of zitten we echt met de zomerharen die ik er dan ook af scheer, ze verhaard al behoorlijk, maar elke keer als ik rijd, dan kan ik haar maar afspoelen, want dan zweet ze zich kapot.
Ik heb mijn messen net laten slijpen, ik moest toevallig naar Bosgra in Hardegarijp (Friesland) ben benieuwd hoe ze zijn. Jorna hoor ik ook veel goede verhalen over.